hou je mondquote:Op maandag 15 februari 2016 12:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jeetje wat onhandig zeg
Nee, nooit van gehoordquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ken je the black stones, die is interessant
ik vind je meer overkomen als een warhoofdige flapuitquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha, ik heb ook echt soms van die momenten terwijl ik op andere momenten super scherp ben, want ik ben best perfectionistisch. heel bizar
Dat is cute bij een meisje hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha, ik heb ook echt soms van die momenten terwijl ik op andere momenten super scherp ben, want ik ben best perfectionistisch. heel bizar
hey ifim lang niet gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
doe jij er ook een week over om een foto te plaatsen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar mag je geen grapjes over maken
Koppelen in je fantasie.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is die term shippen dan?
Ze waren allemaal bijna bekeerd zodat ze een o.a moskee konden starten en dat te gebruiken als club gang housequote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord![]()
Korte uitleg?
nee al 23 jaarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
doe jij er ook een week over om een foto te plaatsen?
Jij en madeliefff = stelletjequote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon snoeihard anaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en madeliefff = stelletje
kan geen engelsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze waren allemaal bijna bekeerd zodat ze een o.a moskee konden starten en dat te gebruiken als club gang house
The Black P. Stone Nation aka BPSN is a Chicago-based street gang estimated to have more than 30,000 members. The gang was originally formed in the late 1950s as the Blackstone Rangers. In later years, an Islamic faction of the gang emerged, naming themselves the "El Rukn tribe of the Moorish Science Temple of America" (or simply El Rukn).[citation needed] The group's founder is Jeff Fort.[2] The BPSN finances itself through a wide array of criminal activities and is part of the large Chicago gang alliance known as the People Nation.[3]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |