ik heb mijn hobbys nog niet verteld enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze info
Heerlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?
wedden van niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze info
Drink jij veel paardenmelk?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.Instant pudding vind ik bijvoorbeeld ook heel lekker.
Heeft een bepaalde karakteristieke smaak van E-nummers of zo, dat vind ik lekker.
control freak was het woord dat ik zocht, dat ben ik heel erg... ondank dat ik soms warrig benquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Huh hoe kom je daarbijquote:Op maandag 15 februari 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooh. Dacht dat je money over bitches bedoelde
zo zo... nieuw beleid?quote:
denk je dat ik dat ga verklappen...haha verKLAPPENquote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe jedat dan met je rechter of je linkerkant?
madeliefffje heeft me al te vaak afgewezenquote:
dat lijkt me een niet heel handige combinatiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
control freak was het woord dat ik zocht, dat ben ik heel erg... ondank dat ik soms warrig ben
wat zelf met je sexxy baard?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
madeliefffje heeft me al te vaak afgewezen
PRECIES willen bepalen hoe iets moet zijn, maar totaal geen idee hebben hoe het moet zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me een niet heel handige combinatie
nou applausquote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denk je dat ik dat ga verklappen...haha verKLAPPEN
nee maar bij belangrijke zaken ben ik niet warrig hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me een niet heel handige combinatie
een volmachten geven, mandaat.quote:
ok * PeZu noteertquote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar bij belangrijke zaken ben ik niet warrig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |