ik heb mijn hobbys nog niet verteld enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze info
Heerlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?
wedden van niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze info
Drink jij veel paardenmelk?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.Instant pudding vind ik bijvoorbeeld ook heel lekker.
Heeft een bepaalde karakteristieke smaak van E-nummers of zo, dat vind ik lekker.
control freak was het woord dat ik zocht, dat ben ik heel erg... ondank dat ik soms warrig benquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Huh hoe kom je daarbijquote:Op maandag 15 februari 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooh. Dacht dat je money over bitches bedoelde
zo zo... nieuw beleid?quote:
denk je dat ik dat ga verklappen...haha verKLAPPENquote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe jedat dan met je rechter of je linkerkant?
madeliefffje heeft me al te vaak afgewezenquote:
dat lijkt me een niet heel handige combinatiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
control freak was het woord dat ik zocht, dat ben ik heel erg... ondank dat ik soms warrig ben
wat zelf met je sexxy baard?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
madeliefffje heeft me al te vaak afgewezen
PRECIES willen bepalen hoe iets moet zijn, maar totaal geen idee hebben hoe het moet zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me een niet heel handige combinatie
nou applausquote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denk je dat ik dat ga verklappen...haha verKLAPPEN
nee maar bij belangrijke zaken ben ik niet warrig hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me een niet heel handige combinatie
een volmachten geven, mandaat.quote:
ok * PeZu noteertquote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar bij belangrijke zaken ben ik niet warrig hoor
Wat is constant?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
Die Salmanasser was toch die ratelaar die constant aan de pep zat?
Dacht dat dat een pokemon was.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
Die Salmanasser was toch die ratelaar die constant aan de pep zat?
nee hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut dat ik dit verteld heb, dit gaat tegen me gebruikt worden als ik iets vergeet
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ook wel eens kaas ofzo in jullie soep of bouillon zodat het lekker kan smelten
Wel kruidenboterquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ook wel eens kaas ofzo in jullie soep of bouillon zodat het lekker kan smelten
Mandaat is de bevoegdheid om in naam van een ander te handelen, maar zonder de daarbij horende verantwoordelijkheid. Bij mandateren worden geen bevoegdheden overgedragen. De mandaatgever blijft zelf bevoegd. Dit in tegenstelling tot delegeren, wat wel het overdragen van bevoegdheden betekent, inclusief de verantwoordelijkheid. Een mandaatgever blijft bevoegd de gemandateerde bevoegdheid zelf te hanteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |