Wat is constant?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
Die Salmanasser was toch die ratelaar die constant aan de pep zat?
Dacht dat dat een pokemon was.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
nee hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut dat ik dit verteld heb, dit gaat tegen me gebruikt worden als ik iets vergeet
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ook wel eens kaas ofzo in jullie soep of bouillon zodat het lekker kan smelten
Wel kruidenboterquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ook wel eens kaas ofzo in jullie soep of bouillon zodat het lekker kan smelten
Mandaat is de bevoegdheid om in naam van een ander te handelen, maar zonder de daarbij horende verantwoordelijkheid. Bij mandateren worden geen bevoegdheden overgedragen. De mandaatgever blijft zelf bevoegd. Dit in tegenstelling tot delegeren, wat wel het overdragen van bevoegdheden betekent, inclusief de verantwoordelijkheid. Een mandaatgever blijft bevoegd de gemandateerde bevoegdheid zelf te hanteren.quote:
zeurde altijd over feminismequote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
dat van mij ook mwuwhahahahahaquote:
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het maar zielig, die salmannasser
Ja maar wij hadden het over a-technisch zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MOB, money over bitches toch
Klopt. Mannenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeurde altijd over feminisme
De wereld was beter af met alleen maar vrouwen.
Dat soort dingrn
nee gatverdamme, moedermelk producten, een ei doe ik wel eens in mijn soepquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |