Ja, ik vind van wel. Vooral bij tomatensoep en kippensoepquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef Crip het volgende:
[..]
huh kruidenboter ;o Nooit gehoord dat iemand dat doet, is dat lekker?
50 dacht ik?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?
Maakt het niet minder erg hoor.
vind je verantwoordelijkheid belangrijk?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mandaat is de bevoegdheid om in naam van een ander te handelen, maar zonder de daarbij horende verantwoordelijkheid. Bij mandateren worden geen bevoegdheden overgedragen. De mandaatgever blijft zelf bevoegd. Dit in tegenstelling tot delegeren, wat wel het overdragen van bevoegdheden betekent, inclusief de verantwoordelijkheid. Een mandaatgever blijft bevoegd de gemandateerde bevoegdheid zelf te hanteren.
2 linkerhanden for lifequote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar wij hadden het over a-technisch zijn
waar hadden we het ook al weer over?quote:
Gebakken, gekookt of rauw?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gatverdamme, moedermelk producten, een ei doe ik wel eens in mijn soep
over mijquote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar hadden we het ook al weer over?
gekookt, in den kippensoep, pindasoep, of bij een noodlesoep, gepocheerd mag ookquote:
omdat? Moet die maar niet aan de drugsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?
Maakt het niet minder erg hoor.
quote:
Gekookt ei in pindasoep? Haha wtfquote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekookt, in den kippensoep, pindasoep, of bij een noodlesoep, gepocheerd mag ook![]()
reepjes omelet zijn ook wel lekker in soep
dat is sowieso niet goed voor je hartquote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en rond je 50e vol aan de pep zitten schijnt niet zo goed voor je hart te zijn.
Ja zonder verantwoordelijkheid kun je niet zelfstandig zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je verantwoordelijkheid belangrijk?
Alcohol is ook drugs en bejaarden drinken juist vaak de sterkere soorten zoals jenever enz.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat? Moet die maar niet aan de drugs
Slaap er echt geen seconde minder om
Voor z'n nabestaanden. Sneuquote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat? Moet die maar niet aan de drugs
Slaap er echt geen seconde minder om
Mijn hart is dan fucking sterk Gquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is sowieso niet goed voor je hart
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey madeliefff leuke nieuwe foto op Whatsapp hoor
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niksquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn hart is dan fucking sterk G
Hoge bloeddrukquote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niks
nope, die was zelfs goed op dat momentquote:
haha wat kutquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja zonder verantwoordelijkheid kun je niet zelfstandig zijn
Lijkt me niet gezond, of je het niet voelt of wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niks
die ken ik niet dus intresseert me net zo minquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor z'n nabestaanden. Sneu
Ja jij bent echt een stoere boi.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die ken ik niet dus intresseert me net zo min
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodkaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs en bejaarden drinken juist vaak de sterkere soorten zoals jenever enz.
Vertel meer plsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodka
nee ben gwn eerlijk ipv van net te doen alsof het me allemaal zo aan het hart gaat maar er in werkelijkheid geen ene seconde is dat het me kan verrottenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een stoere boi.
was het ook niet, ik mocht gelijk een week blijven, ik was de 3 dubbele trap naar de eerste hulp zelf nog opgelopenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond, of je het niet voelt of wel.
Dan is er gewoon niet op reageren nog altijd een respectvollere oplossing dan hard blijven roepen dat jij echt niet doet caren though.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben gwn eerlijk ipv van net te doen alsof het me allemaal zo aan het hart gaat maar er in werkelijkheid geen ene seconde is dat het me kan verrotten
jenevers, is nu juist bezig aan de opmars, een heleboel echte graanjenevers zijn er verschenen de laatste 2 jaar, beetje met de gin whiskey hype meequote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodka
Ah oké duidelijk, daarom heeft jenever de boot gemist.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vodka is alleen lekker in de mix
maar we wachten nog steeds op een glutenvrije jeneverquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jenevers, is nu juist bezig aan de opmars, een heleboel echte graanjenevers zijn er verschenen de laatste 2 jaar, beetje met de gin whiskey hype mee
is wel echt helemaal hip tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar we wachten nog steeds op een glutenvrije jenever
ik reageer ook niet in het topic zelf maar in een slowchat waar men sowieso al zeurde over zijn drugsgebruikquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan is er gewoon niet op reageren nog altijd een respectvollere oplossing dan hard blijven roepen dat jij echt niet doet caren though.
lekker chill, schijfje limoen erinquote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel echt helemaal hip tegenwoordig
maar vind het nog steeds niet te zuipen
Nee gewoon bitter lemon. Echt schandalig dat de tweede kamer nu zonder zit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gin-bitter lemon? heb ik nog nooit gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |