nope, die was zelfs goed op dat momentquote:
haha wat kutquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja zonder verantwoordelijkheid kun je niet zelfstandig zijn
Lijkt me niet gezond, of je het niet voelt of wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niks
die ken ik niet dus intresseert me net zo minquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor z'n nabestaanden. Sneu
Ja jij bent echt een stoere boi.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die ken ik niet dus intresseert me net zo min
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodkaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs en bejaarden drinken juist vaak de sterkere soorten zoals jenever enz.
Vertel meer plsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodka
nee ben gwn eerlijk ipv van net te doen alsof het me allemaal zo aan het hart gaat maar er in werkelijkheid geen ene seconde is dat het me kan verrottenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een stoere boi.
was het ook niet, ik mocht gelijk een week blijven, ik was de 3 dubbele trap naar de eerste hulp zelf nog opgelopenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond, of je het niet voelt of wel.
Dan is er gewoon niet op reageren nog altijd een respectvollere oplossing dan hard blijven roepen dat jij echt niet doet caren though.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben gwn eerlijk ipv van net te doen alsof het me allemaal zo aan het hart gaat maar er in werkelijkheid geen ene seconde is dat het me kan verrotten
jenevers, is nu juist bezig aan de opmars, een heleboel echte graanjenevers zijn er verschenen de laatste 2 jaar, beetje met de gin whiskey hype meequote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodka
Ah oké duidelijk, daarom heeft jenever de boot gemist.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vodka is alleen lekker in de mix
maar we wachten nog steeds op een glutenvrije jeneverquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jenevers, is nu juist bezig aan de opmars, een heleboel echte graanjenevers zijn er verschenen de laatste 2 jaar, beetje met de gin whiskey hype mee
is wel echt helemaal hip tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar we wachten nog steeds op een glutenvrije jenever
ik reageer ook niet in het topic zelf maar in een slowchat waar men sowieso al zeurde over zijn drugsgebruikquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan is er gewoon niet op reageren nog altijd een respectvollere oplossing dan hard blijven roepen dat jij echt niet doet caren though.
lekker chill, schijfje limoen erinquote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel echt helemaal hip tegenwoordig
maar vind het nog steeds niet te zuipen
Nee gewoon bitter lemon. Echt schandalig dat de tweede kamer nu zonder zit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gin-bitter lemon? heb ik nog nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |