Even gluren.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar Okura
[ afbeelding ]
Die heeft volgens mij ook mooie binnenzwembaden
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even gluren.
Moet wel even weten dat die zwembad niet diep is
ZIt dicht bij Kao San roadquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Chillax is wel 3 keer zo goedkoop dus denk eerder die.
Denk ik ook wel jaquote:
weet niet meer precies, geloof vrij standaard hotel, leek zelfs beetje westersquote:Op maandag 15 februari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Waar zat je trouwens in Kanchaburi met je hotel?
Ah wel midden in de stad dus. Ik zat er net iets buiten.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies, geloof vrij standaard hotel, leek zelfs beetje westers
maar wel heel schoon, en kon tour de franceje kijken
genotquote:Op maandag 15 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah wel midden in de stad dus. Ik zat er net iets buiten.
Had scootertje om savonds naar de stad te rijden. Vies vies donker daarEn dan met die malloten af en toe op de weg
Zeh adden me daar ook aangeraden dat ik net zo goed ook wel met de scooter naar die Falls kon rijdenquote:
gewoon taxitjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeh adden me daar ook aangeraden dat ik net zo goed ook wel met de scooter naar die Falls kon rijden![]()
Gekke henkieLekker met Thais routekaartje
Nee busjequote:
oh had gewoon de dag van te voren zo'n willekeurige taxi mannetje op busstation aangesproken of ie zin had morgen te rijden naar die falls. daar paar uur te slapen en ons dan terug te rijden.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh had gewoon de dag van te voren zo'n willekeurige taxi mannetje op busstation aangesproken of ie zin had morgen te rijden naar die falls. daar paar uur te slapen en ons dan terug te rijden.
Beste man was in z'n nopjes en reed ons toen gratis naar ons hotel.
Je zou maar harder werken dan nodigquote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker hoor.
Ja, hij gaat niet tussendoor weer terug inderdaad
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
en taxichauffeurtje geloofde niet dat westerling falls op slippers kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |