SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is daar dan nog wat te beleven op dit tijdstipquote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben al opgetyft uit beide slowchats. Stelletje haatzaaiers. Ik ha verder in de relatie sc
Ja daar zul je met open armen ontvangen wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben al opgetyft uit beide slowchats. Stelletje haatzaaiers. Ik ha verder in de relatie sc
daar moeten ze je waarschijnlijk ook niet dus begrijp niet zo goed wat je nu probeert te bereikenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Inalcanzable het volgende:
In jouw topics misschien niet.......quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
ewa waar heb ik gescholden in m'n topics dan?
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zat er nog wat tussenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke. Ik ga weer hotels kijken.
Gaarne over 5 minuten weer orde.
Hier stoer doen, terwijl je vaak genoeg om aandacht komt janken in KLB SCquote:
waar dan wel? Ik scheld nooit op foraquote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw topics misschien niet.......
Ja moet iets chills hebben, kom om 10 uur ochtend daar aanquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
waar dan wel? Ik scheld nooit op fora
die met bijbelquote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Doet hij altijd op FOK!.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag jij jokken van je moeder?
Genoeg chille hotels daarquote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja moet iets chills hebben, kom om 10 uur ochtend daar aan
Zie PI.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier stoer doen, terwijl je vaak genoeg om aandacht komt janken in KLB SC
Je gaat met niet zeggen dat men hier wel respect voor je heeft
Ik zal de internet toegang van hem dinsdag wel gaan bespreken met zijn begeleider.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag jij jokken van je moeder?
Ach, valt opzich nog mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg chille hotels daar
Moet je alleen wel je portemonnee trekken
gwn niet doen manquote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zei k....religie. Dat is niet schelden maar gewoon een bijvoeglijk naamwoord
waarom durf je het nu niet te posten?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zei k....religie. Dat is niet schelden maar gewoon een bijvoeglijk naamwoord
Zelfde reden als waarom hij niet wil vertellen waar die nou echt woont enz.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom durf je het nu niet te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |