SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pezu had lapoquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja jezus als echt niemand het doet.
jij welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja jezus als echt niemand het doet.
Maar leek me niet zo geschikt voor een TT.quote:Bijna goed. Mar blijf raden,Easy Wanker gathers only moss while the weak smoke rock btw wayside.....just saying . Buttfucked nuff now said stakker humanoid ebn btw Kutmarrokanen zijn allemaal loverboys. Als die Beatrix Maxima nou eens befte anyway...TIME@DIE timecube.dot. cum all overmee before the saints come walking straight foolz. baaibaai baap baby achtung Bono Vox. UT That!!!!!!!!!!!!!!!!! Und snell bitte ( made in 25secs)Like Wilders in Holland want hij klinkt zo lallende CarvalHO!!!!@film?2 !!.
Confusityfussedfistfuckednumbnutgods of smack 10(tag the targets 4 a change...........BOB.XXX@FB. (wie het weet mag niks zeggen sssseeekkkeeerrrssss? DUGdiggers.
couldnt care lessquote:Op maandag 15 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik had niks onder de copy staan, dus dacht, iemand is me vast voor. Maar jezus wat een gruwelijke collectieve wanprestatie van jullie.
heeft met fatsoen te makenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat relevant zou moeten zijn.
Hij had dus een nieuw topic moeten openenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat relevant zou moeten zijn.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij had dus een nieuw topic moeten openen
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet in welke SC je je op dit moment bevindt?
Lapo boeit geen fuck meer sinds reeksen.quote:
waarom zou het op de boot moeten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heeft jenever de boot gemist though?
haha ja ik ga verder converseren met een hbo dropout, die is gekquote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heeft jenever de boot gemist though?
Dus je praat niet meer tegen me?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja ik ga verder converseren met een hbo dropout, die is gek
nog nooit gedaan dus rare vraagquote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je praat niet meer tegen me?
nou in 36 seconden had jij allang twee studentjes opgelichtquote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon 36 seconden tussen lapo en nieuw topic, schandalig
Oke, betekent dit ook dat je niet meer -over- me praat?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus rare vraag
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Lapo boeit geen fuck meer sinds reeksen.
Die regel was er om een wildgroei aan dubbele topics te voorkomen, maar nu krijg je gewoon melding als er nog een topic open is in de reeks.
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.quote:
Alsof fok niks is, wtf manquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
fok dat; lekker boeiend wie het nieuwe deel opent
je brengt geen boek uit tis maar een fokking topic of fok
nog nooit gedaan ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, betekent dit ook dat je niet meer -over- me praat?
Slecht hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou nog zeggen "ja" op je zelfstandig en verantwoordelijkheids vraag dus bij dezen
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.
Kaapleef beste leef though.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
Nog nooit gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.
wtf dit was gewoon nieuws of watquote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon bitter lemon. Echt schandalig dat de tweede kamer nu zonder zit.
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf dit was gewoon nieuws of wat
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaar
Goh jij weet alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.
Heilige moederneukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.html
JA HEB DONUTSquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen lekker vrolijk deze maandag?
definieer niks plsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijn
Nee, heb nu plotseling zin in donutsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
houd je bek dan slappe zakquote:
?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously Opso, mensen appen omdat er 'fittie' zou zijn in een SC?
oh grtdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je ook normaal doen jongen?quote:
okquote:
Toppie.quote:
Je bent al dik zat.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, heb nu plotseling zin in donuts
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously Opso, mensen appen omdat er 'fittie' zou zijn in een SC?
Hoe gaat het met je swagg?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Zo zijn VBLfaggots gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Heel goed, ging naar de tandarts vanochtend en had geen gaatjes en mijn verstandskiezen hoeven er waarschijnlijk niet uit. Ik zeg niet dat het door de swag komt maar het lijkt er wel op. Zouden ze moeten onderzoeken.quote:
Ben je weggepest uit grtd?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onbereikbaar mn nr is deaud ;s
Feyenoorders die klagen over sferen verziekenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dat zeg en dat ' bewijs' ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen rel.
Tis gewoon bietje die Elan opjutten.
smoesjesquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onbereikbaar mn nr is deaud ;s
Ze mistte mij te veel. Begrijpelijk toch?quote:
Super goed van jequote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel goed, ging naar de tandarts vanochtend en had geen gaatjes en mijn verstandskiezen hoeven er waarschijnlijk niet uit. Ik zeg niet dat het door de swag komt maar het lijkt er wel op. Zouden ze moeten onderzoeken.
Hij heeft het zwaar als Rotterdammerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je ook normaal doen jongen?
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Super goed van je
Denk wel dat dat met elkaar te maken heeft, mensen met Swag hebben een mooi gebit
Ze praten niet zo lief over jequote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, gwn overal & nergens te vinden
vroeger welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja echt geen reet te doen daar.
Zonder jou is de leer zo zwaar. Elke dag maken jouw posts mij blij. Jij bent het zonnetje in mijn leven, slagroom op m'n pringles, chocoladelaag op m'n donutquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mistte mij te veel. Begrijpelijk toch?
Bel mij eens dan, je krijgt een leuk vrouwenstem te horen van dat mn nr niet meer in gebruik isquote:
Dat is Fok-it maar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze praten niet zo lief over je
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra opquote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
quote:
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder jou is de leer zo zwaar. Elke dag maken jouw posts mij blij. Jij bent het zonnetje in mijn leven, slagroom op m'n pringles, chocoladelaag op m'n donut
[..]
Bel mij eens dan, je krijgt een leuk vrouwenstem te horen van dat mn nr niet meer in gebruik is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |