Oke, betekent dit ook dat je niet meer -over- me praat?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus rare vraag
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Lapo boeit geen fuck meer sinds reeksen.
Die regel was er om een wildgroei aan dubbele topics te voorkomen, maar nu krijg je gewoon melding als er nog een topic open is in de reeks.
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.quote:
Alsof fok niks is, wtf manquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
fok dat; lekker boeiend wie het nieuwe deel opent
je brengt geen boek uit tis maar een fokking topic of fok
nog nooit gedaan ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, betekent dit ook dat je niet meer -over- me praat?
Slecht hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou nog zeggen "ja" op je zelfstandig en verantwoordelijkheids vraag dus bij dezen
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.
Kaapleef beste leef though.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
Nog nooit gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.
wtf dit was gewoon nieuws of watquote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon bitter lemon. Echt schandalig dat de tweede kamer nu zonder zit.
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf dit was gewoon nieuws of wat
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaar
Goh jij weet alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.
Heilige moederneukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.html
JA HEB DONUTSquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen lekker vrolijk deze maandag?
definieer niks plsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijn
Nee, heb nu plotseling zin in donutsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |