ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaar
Goh jij weet alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.
Heilige moederneukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.html
JA HEB DONUTSquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen lekker vrolijk deze maandag?
definieer niks plsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijn
Nee, heb nu plotseling zin in donutsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
houd je bek dan slappe zakquote:
?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously Opso, mensen appen omdat er 'fittie' zou zijn in een SC?
oh grtdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
Kan je ook normaal doen jongen?quote:
okquote:
Toppie.quote:
Je bent al dik zat.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, heb nu plotseling zin in donuts
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously Opso, mensen appen omdat er 'fittie' zou zijn in een SC?
Hoe gaat het met je swagg?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Zo zijn VBLfaggots gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Heel goed, ging naar de tandarts vanochtend en had geen gaatjes en mijn verstandskiezen hoeven er waarschijnlijk niet uit. Ik zeg niet dat het door de swag komt maar het lijkt er wel op. Zouden ze moeten onderzoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |