quote:
Lijkt me wel leukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee andere SC's boeien me niet. Ik ga ook niet naar de buren om daar even flink te stoken in het huwelijk en dan toe te kijken, dat is niet interessant.
maar wij moeten het wel aldoor ontgelden?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk
Heb je tenminste nog wat te doen en te kijken op de maandagmiddag
dat weet geen mensquote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat en waarom
Nee wij hebben een stabiele huwelijk, daar kan niks tussen komenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar wij moeten het wel aldoor ontgelden?
Je weet dat dit niet mag he?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom dmt viskar mij nu over naamtopic.
Je zou een ban moeten krijgen vanwege die achterlijke lemmings.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag he?
Ban, op z'n minst, ..
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee wij hebben een stabiele huwelijk, daar kan niks tussen komen
Wow dit draagt niet echt bij aan het positieve beleid.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag he?
Ban, op z'n minst, ..
Ik ben geen kloonquote:Op maandag 15 februari 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Maak lekker wat kloons aan Viskarretje en doe het zelf.
Ach, zijn toch mooie recordsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze staan wel bovenaan nu, meeste nederlagen op rij in de eredivisie, eerste club uit de traditionele top drie met 7 nederlagen op rij, plek 4 of 3 op de flop 5 van alle teams in europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |