nee doe ik lekker wel nietquote:Op maandag 15 februari 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lezen[ afbeelding ]
Maak kloons aan en open die naamtopics lekker zelf.
de users die erin trappen danquote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te bedelen als een loopse teef? Als je er toch niks voor over hebt?
ga je tampon verwisselen, kutjequote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te bedelen als een loopse teef? Als je er toch niks voor over hebt?
Wowowow.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:12 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
ga je tampon verwisselen, kutje
Dat lijkt me best pijnlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowowow.
Nee jij dan, duw ff een nieuw wattenstaafje in je urinebuis of zo.
sletjequote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowowow.
Nee jij dan, duw ff een nieuw wattenstaafje in je urinebuis of zo.
Een smalle dildo? In de plasbuis van een man? whuttttttquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens gezien dat er een smalle dildo in ging, dus wattenstaafje moet makkelijk kunnen.
quote:
Jup.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een smalle dildo? In de plasbuis van een man? whutttttt
breinaalden ook g, geen grapquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Penisplug heet dat. Heb er een keer een artikel over moeten schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, je zit thuis waarschijnlijk.quote:
ja oa...quote:
Is al lang geleden hoor, kijk al best lang geen zieke dingen meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor vieze zooi zit je te kijken dan tering
Had je je laten inspireren door Mur? Ben nog steeds getraumatiseerd door die site van hem waarbij een vrouw in de lengte doorspiest was en er daarna allerlei vunzige shizzle met haar uitgespookt werdquote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al lang geleden hoor, kijk al best lang geen zieke dingen meer.
valt mee, ziek is dat er een stel ontvoert voert, de gast zijn lul wordt afgesneden, waarmee ze dan de ongeboren foetus van het meisje verkrachten terwijl die ik haar buik zit en ze har even opensnijdenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor vieze zooi zit je te kijken dan tering
Valt reuze mee idd.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
valt mee, ziek is dat er een stel ontvoert voert, de gast zijn lul wordt afgesneden, waarmee ze dan de ongeboren foetus van het meisje verkrachten terwijl die ik haar buik zit en ze har even opensnijden
Geef toe, wel origineelquote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
valt mee, ziek is dat er een stel ontvoert voert, de gast zijn lul wordt afgesneden, waarmee ze dan de ongeboren foetus van het meisje verkrachten terwijl die ik haar buik zit en ze har even opensnijden
daarna werd hij in zijn wonden geraped met iets vd foetus...quote:
Terug naar m'n significantiecijfers.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarna werd hij in zijn wonden geraped met iets vd foetus...
Linkje?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Yeaaaahhh no. I'm out. Fijne dag allemaalquote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er was.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeaaaahhh no. I'm out. Fijne dag allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |