quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
LITERS LITERS ZAAD WAAR IS ME BOI HOINK DIE ZOU HET SNAPPE GVD
Gewoon ergens anders halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wou vandaag seizoen 2 van Divorce halen bij de V&D is die Karel K winkel gesloten
Ik hou het allemaal niet meer bij op mijn leeftijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht van TARDIS., rimmen was toch zijn hobby?
Karel A. is het toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wou vandaag seizoen 2 van Divorce halen bij de V&D is die Karel K winkel gesloten
En V&D is de enige die het verkoopt?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Nee Montelly. Mijn hobby is lelijke meisjes met lippenstift verscheuren, wel op blijven letten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht van TARDIS., rimmen was toch zijn hobby?
waarom zou je geld aan de oplichters willen geven?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
ja die ligt zelf in de scheidingquote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En V&D is de enige die het verkoopt?
ooh het spijt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Montelly. Mijn hobby is lelijke meisjes met lippenstift verscheuren, wel op blijven letten.
zal eens lippenstift op doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Je doet me niets McGrath![]()
Helemaal niets![]()
Weet niet zou vroeger naar Free record shop zijn gegaan maar die is ook wegquote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En V&D is de enige die het verkoopt?
gewoon mediamarkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet zou vroeger naar Free record shop zijn gegaan maar die is ook weg
Ja hoor, doe je het in een spoilertje?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het goed als ik antwoord op je DM even hier post, TARDIS?
van voooor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechtquote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neuk ik je van voren naar achteren en weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |