SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eat your heart out sinterklaasquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
wow, glas rijmt op frass. Zieke rijmelarij
Klompvoetenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zullen we Opso nu toewensen?
Geldquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De dood.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel alleenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey frass zullen we samen skye nueken ahaha
Sowquote:
Is een optiequote:
waar is de optie beide?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Wat wensen we Opsonisatie toe?
• Klompvoeten
• de DOOD!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Liters liters zaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Wat wensen we Opsonisatie toe?
• Klompvoeten
• de DOOD!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
LITERS LITERS ZAAD WAAR IS ME BOI HOINK DIE ZOU HET SNAPPE GVD
Gewoon ergens anders halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wou vandaag seizoen 2 van Divorce halen bij de V&D is die Karel K winkel gesloten
Ik hou het allemaal niet meer bij op mijn leeftijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht van TARDIS., rimmen was toch zijn hobby?
Karel A. is het toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wou vandaag seizoen 2 van Divorce halen bij de V&D is die Karel K winkel gesloten
En V&D is de enige die het verkoopt?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Nee Montelly. Mijn hobby is lelijke meisjes met lippenstift verscheuren, wel op blijven letten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht van TARDIS., rimmen was toch zijn hobby?
waarom zou je geld aan de oplichters willen geven?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
ja die ligt zelf in de scheidingquote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En V&D is de enige die het verkoopt?
ooh het spijt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Montelly. Mijn hobby is lelijke meisjes met lippenstift verscheuren, wel op blijven letten.
zal eens lippenstift op doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Je doet me niets McGrath![]()
Helemaal niets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |