Het vet zit niet in de weg in de meeste gevallen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan met gestrekte been niet eens mn tenen aanraken laat staan in nek doen hoe de fuck doet ze dat met al die vetjes
lekker hetero ookquote:Op maandag 15 februari 2016 17:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame van ooit 136 kilo wringt zich in bizarre bochten
Wel lenig..
fifty shades of grey zou op zo'n schaal ergens in het midden moeten staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?
My Big Fat Fabulous Lifequote:Op maandag 15 februari 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
D'r is zo'n dikke vrouw met een programma op TLC die bruiloften regelt en die deed dus ook een split like wtf.
zij zweet zo vies.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
D'r is zo'n dikke vrouw met een programma op TLC die bruiloften regelt en die deed dus ook een split like wtf.
Niet gekeken/gelezen so idk.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
fifty shades of grey zou op zo'n schaal ergens in het midden moeten staan.
Wtf jij hebt niet eens vetjes...ow wacht..quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan met gestrekte been niet eens mn tenen aanraken laat staan in nek doen hoe de fuck doet ze dat met al die vetjes
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen boven de 26 aan de kinderen anders worden jullie zo chagrijnig, kindjes zijn een onnodige kostenpost.
Dat je dat daaruit kunt concluderen, chapeau.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wtf jij hebt niet eens vetjes...ow wacht..
[ afbeelding ]
Aha, nu snap ik wat jij doet in je vrije tijdquote:Op maandag 15 februari 2016 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook niet, maar op internet zijn wel heftigere dingen te vinden.
Ja begin dus maar hequote:
alleen autistische maagden kunnen dat nietquote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat je dat daaruit kunt concluderen, chapeau.
dat wist je al lang.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik wat jij doet in je vrije tijd
[..]
Ja begin dus maar he
hey?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen autistische maagden kunnen dat niet
zal ik maar reageren dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd vertel ik eindelijk wat ik doe met m'n scriptie reageer je niet
Ik lees je bericht ook helemaal verkeerdquote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat je dat daaruit kunt concluderen, chapeau.
Ik ken nog een goede mop met de paus er inquote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef PeZu het volgende:
mensen die dromen dat ze paus zijn zijn vaak aan het slapen
godverquote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Uhm nee.quote:
Daar zit fok toch vol mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |