quote:
Echt dat marokkaanse overdrevenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
omgggggg, ik kwam terug van stage en kreeg de deur niet open en toen deed mn tante open. Opeens geschreeuw over hele straat en jankenBuurvrouwen kwamen allebei naar buiten zovan gaat het
/dagboek
Ik kan genoeg regelen. Zo heb ik geregeld dat MMG weer een fittie heeft lopen bouwen en dat daarom nu alleen nog Frass in de OP staat. Is toch ook een talent.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tievusdom ben je als je denkt dat VK iets kan regelen ... man man
zelfs voor een vrouw een deplorabel niveau
Zeker die gasten van die shoarmatentquote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb drie man ingehuurd. Dat geld zal ik zeker nooit meer terugzien
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker die gasten van die shoarmatent
met zo'n polsbandje?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.
Ik wilde een grap maken over jouw niveau als man, maar een echte man kunnen we jou nou ook weer niet noemen ehquote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tievusdom ben je als je denkt dat VK iets kan regelen ... man man
zelfs voor een vrouw een deplorabel niveau
Geen brürs?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.
Hey doe normaal zeg... jemigquote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken over jouw niveau als man, maar een echte man kunnen we jou nou ook weer niet noemen eh
Ik weet 't ook allemaal even niet meer. Ik ga maar een nieuwe huurmoordenaar zoeken op craigslist ofzo.quote:
"even"quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet 't ook allemaal even niet meer.
WCH, ze pesten me weerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Ik ga net zolang door totdat je breekt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey doe normaal zeg... jemig
Grapje snoes xoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |