Haha, paar jaar geleden waren we chillen toch jwt. Moest ik even wachten op een maatje die in de supermarkt was, komt ie de supermarkt uitlopen 'gvd, ben m'n pincode vergeten'quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, paar jaar geleden waren we chillen toch jwt. Moest ik even wachten op een maatje die in de supermarkt was, komt ie de supermarkt uitlopen 'gvd, ben m'n pincode vergeten'
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.
Ja, kan me voorstellen dat het lastig is als je elke dag 3 keer pint met de pas van een anderquote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms als ik denk wat m'n pincode is weet ik het ook niet meer hoor. Muscle memory red me dan
.
Haha, altijd on point deze guyquote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het lastig is als je elke dag 3 keer pint met de pas van een ander
1 cijfer kan zelfs...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.
Oh had het niet herkend als zijnde een grap. En waarover zou ik wrok moeten hebben? Voor zover ik weet hebben wij geen ruzie gehad oid.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had dan ook niet anders verwacht van iemand die na weken nog zo vol wrok zit dat 'ie iemand uit een OP haalt.
staat klaar, maar eerst de nwe cartoons en wellicht twd..quote:
wij rollen die shit wel <3quote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, altijd on point deze guy.
Beetje mosterd na de maaltijd hequote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik homo was had ik je gepijpt.
dima = capuchon_jongen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
ook echt slechte fit deze gaat ook weer terug
ik ga gewoon een capuchonvest dragen ofzo in de lente
GA GODVERDOMME GEWOON NAAR EEN FYSIEKE WINKEL TOE DANquote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
zin in shopmeet?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA GODVERDOMME GEWOON NAAR EEN FYSIEKE WINKEL TOE DAN
das frass in de op tochquote:
Wanneer gaan wij shoppen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Over shoppen gesproken, koop nooit een hemd met lace wat is kant irritant zeg
wss zou het niks worden omdat jij andere stilo heb manquote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar op moet zeggen
hahahahahquote:Op maandag 15 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen geef jij donker in licht is dat wel handig tijdens t shoppen ;s
Je kent m'n stylo niet eens Gquote:Op maandag 15 februari 2016 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wss zou het niks worden omdat jij andere stilo heb man
Zeg je iets, Veer_Eli zou nog 's met me de shop ingaanquote:Op maandag 15 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent m'n stylo niet eens G
Maar ik ga niet shoppen met iemand van een forum![]()
![]()
of t moet opso zijn
![]()
![]()
Zeg je iets, jij loopt me al vanaf '09 te smeken om samen de shop in te gaanquote:Op maandag 15 februari 2016 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg je iets, Veer_Eli zou nog 's met me de shop ingaan.
Jij en ik shoppen.. Dat wordt dan heul wat anders ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent m'n stylo niet eens G
Maar ik ga niet shoppen met iemand van een forum![]()
![]()
of t moet opso zijn
![]()
![]()
Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg je iets, jij loopt me al vanaf '09 te smeken om samen de shop in te gaan
Zei ik toch. Wat ga je denken met normale fits leren jasjes als je lats hebt...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tofquote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en ik shoppen.. Dat wordt dan heul wat anders ja.
Omdat je tegen me opkijktquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen.
Wel waar, ik ken je langer dan vandaag. Stop deze actquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tof
ik zou mn postshower pic met handdoek hier es postenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Word bijna lesbisch na alle posts van dima
Word er niet warm van, je bent niet blond enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou mn postshower pic met handdoek hier es posten
Ga dingen plukken ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel waar, ik ken je langer dan vandaag. Stop deze act.
Ik doelde op iets anders.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tof
mwa het is niet zozeer lats, maar meer dat het bij mn torso veel te wijd zit en bij schouders weer strakquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zei ik toch. Wat ga je denken met normale fits leren jasjes als je lats hebt...
donkerblond baard en knalroze lippen, donkergroen/bruin ogenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word er niet warm van, je bent niet blond enzo
ben je een triangle ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa het is niet zozeer lats, maar meer dat het bij mn torso veel te wijd zit en bij schouders weer strak
Ben je conchitaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
donkerblond baard en knalroze lippen, donkergroen/bruin ogen
ik vind dat zo rare term, het is toch in elke positie gewoon een driehoekquote:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat zo rare term, het is toch in elke positie gewoon een driehoek
Nu jij nogquote:
quote:
Hoi WCHquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Oh kut hij leeft nogquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Jij zou dat toch regelen gvdquote:
quote:
Echt dat marokkaanse overdrevenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
omgggggg, ik kwam terug van stage en kreeg de deur niet open en toen deed mn tante open. Opeens geschreeuw over hele straat en jankenBuurvrouwen kwamen allebei naar buiten zovan gaat het
/dagboek
Ik kan genoeg regelen. Zo heb ik geregeld dat MMG weer een fittie heeft lopen bouwen en dat daarom nu alleen nog Frass in de OP staat. Is toch ook een talent.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tievusdom ben je als je denkt dat VK iets kan regelen ... man man
zelfs voor een vrouw een deplorabel niveau
Zeker die gasten van die shoarmatentquote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb drie man ingehuurd. Dat geld zal ik zeker nooit meer terugzien
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker die gasten van die shoarmatent
met zo'n polsbandje?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.
Ik wilde een grap maken over jouw niveau als man, maar een echte man kunnen we jou nou ook weer niet noemen ehquote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tievusdom ben je als je denkt dat VK iets kan regelen ... man man
zelfs voor een vrouw een deplorabel niveau
Geen brürs?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.
Hey doe normaal zeg... jemigquote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken over jouw niveau als man, maar een echte man kunnen we jou nou ook weer niet noemen eh
Ik weet 't ook allemaal even niet meer. Ik ga maar een nieuwe huurmoordenaar zoeken op craigslist ofzo.quote:
"even"quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet 't ook allemaal even niet meer.
WCH, ze pesten me weerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Ik ga net zolang door totdat je breekt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey doe normaal zeg... jemig
Grapje snoes xoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |