Haha, paar jaar geleden waren we chillen toch jwt. Moest ik even wachten op een maatje die in de supermarkt was, komt ie de supermarkt uitlopen 'gvd, ben m'n pincode vergeten'quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, paar jaar geleden waren we chillen toch jwt. Moest ik even wachten op een maatje die in de supermarkt was, komt ie de supermarkt uitlopen 'gvd, ben m'n pincode vergeten'
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.
Ja, kan me voorstellen dat het lastig is als je elke dag 3 keer pint met de pas van een anderquote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms als ik denk wat m'n pincode is weet ik het ook niet meer hoor. Muscle memory red me dan
.
Haha, altijd on point deze guyquote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het lastig is als je elke dag 3 keer pint met de pas van een ander
1 cijfer kan zelfs...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.
Oh had het niet herkend als zijnde een grap. En waarover zou ik wrok moeten hebben? Voor zover ik weet hebben wij geen ruzie gehad oid.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had dan ook niet anders verwacht van iemand die na weken nog zo vol wrok zit dat 'ie iemand uit een OP haalt.
staat klaar, maar eerst de nwe cartoons en wellicht twd..quote:
wij rollen die shit wel <3quote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, altijd on point deze guy.
Beetje mosterd na de maaltijd hequote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik homo was had ik je gepijpt.
dima = capuchon_jongen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
ook echt slechte fit deze gaat ook weer terug
ik ga gewoon een capuchonvest dragen ofzo in de lente
GA GODVERDOMME GEWOON NAAR EEN FYSIEKE WINKEL TOE DANquote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
ook echt slechte fit deze gaat ook weer terug
ik ga gewoon een capuchonvest dragen ofzo in de lente
zin in shopmeet?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA GODVERDOMME GEWOON NAAR EEN FYSIEKE WINKEL TOE DAN
das frass in de op tochquote:
Wanneer gaan wij shoppen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Over shoppen gesproken, koop nooit een hemd met lace wat is kant irritant zeg
wss zou het niks worden omdat jij andere stilo heb manquote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar op moet zeggen
hahahahahquote:Op maandag 15 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen geef jij donker in licht is dat wel handig tijdens t shoppen ;s
Je kent m'n stylo niet eens Gquote:Op maandag 15 februari 2016 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wss zou het niks worden omdat jij andere stilo heb man
Zeg je iets, Veer_Eli zou nog 's met me de shop ingaanquote:Op maandag 15 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent m'n stylo niet eens G
Maar ik ga niet shoppen met iemand van een forum![]()
![]()
of t moet opso zijn
![]()
![]()
Zeg je iets, jij loopt me al vanaf '09 te smeken om samen de shop in te gaanquote:Op maandag 15 februari 2016 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg je iets, Veer_Eli zou nog 's met me de shop ingaan.
Jij en ik shoppen.. Dat wordt dan heul wat anders ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent m'n stylo niet eens G
Maar ik ga niet shoppen met iemand van een forum![]()
![]()
of t moet opso zijn
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |