Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg je iets, jij loopt me al vanaf '09 te smeken om samen de shop in te gaan
Zei ik toch. Wat ga je denken met normale fits leren jasjes als je lats hebt...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
ook echt slechte fit deze gaat ook weer terug
ik ga gewoon een capuchonvest dragen ofzo in de lente
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tofquote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en ik shoppen.. Dat wordt dan heul wat anders ja.
Omdat je tegen me opkijktquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen.
Wel waar, ik ken je langer dan vandaag. Stop deze actquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tof
ik zou mn postshower pic met handdoek hier es postenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Word bijna lesbisch na alle posts van dima
Word er niet warm van, je bent niet blond enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou mn postshower pic met handdoek hier es posten
Ga dingen plukken ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel waar, ik ken je langer dan vandaag. Stop deze act.
Ik doelde op iets anders.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tof
mwa het is niet zozeer lats, maar meer dat het bij mn torso veel te wijd zit en bij schouders weer strakquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zei ik toch. Wat ga je denken met normale fits leren jasjes als je lats hebt...
donkerblond baard en knalroze lippen, donkergroen/bruin ogenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word er niet warm van, je bent niet blond enzo
ben je een triangle ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa het is niet zozeer lats, maar meer dat het bij mn torso veel te wijd zit en bij schouders weer strak
Ben je conchitaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
donkerblond baard en knalroze lippen, donkergroen/bruin ogen
ik vind dat zo rare term, het is toch in elke positie gewoon een driehoekquote:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat zo rare term, het is toch in elke positie gewoon een driehoek
Nu jij nogquote:
quote:
Hoi WCHquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Oh kut hij leeft nogquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Jij zou dat toch regelen gvdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |