SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik zie je Zwaai effequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
che is gewoon nu met mij op skype hoor
helemaal nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
Crip negeert me, mijn fok carrière is voorbij.
Keuze is ook wel snel gemaakt tussen che hosselen of jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
Crip negeert me, mijn fok carrière is voorbij.
nee die behandel ik juist bitchyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef Parawan het volgende:
Docenten slijmen toch ook bij de populairste leerlingen
Supreme Court judge.quote:
Dat is echt een groot drugsfeest, maar ik wens je veel plezier heb er leuke verhalen over gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha vanavond niet nee. 26 maart pas weer @ Masters
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef Parawan het volgende:
Docenten slijmen toch ook bij de populairste leerlingen
wow, jij kent mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keuze is ook wel snel gemaakt tussen che hosselen of jou
nicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Supreme Court judge.
Een conservatief, en dit betekend dat Obama er nog een kan benoemen, wat dus een links progressief gaat worden.
Ramp voor de VS, dit.
betekend jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Supreme Court judge.
Een conservatief, en dit betekend dat Obama er nog een kan benoemen, wat dus een links progressief gaat worden.
Ramp voor de VS, dit.
Trouwens jimmy, zou jij nooit wat oudere leerlingen les willen geven. Of misschien hoger onderwijs?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Supreme Court judge.
Ramp voor de VS, dit.
ja dat is elk hardcorefeest haha. Is iig de sfeer goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt een groot drugsfeest, maar ik wens je veel plezier heb er leuke verhalen over gehoord
is dit een grap ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens jimmy, zou jij nooit wat oudere leerlingen les willen geven. Of misschien hoger onderwijs?
Gewoon benieuwd, want met veel onderwerpen die jij hier aankaart kun je in de onderbouw echt niet aankomen. Lijkt het je niet leuk om bijv. heel inhoudelijk les te geven?
hey doe niet zo simiplistisch simpilisitsch simpelistischquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet zo mierenneuken, Rasicist.
Ja, dat zou ik liever doen. Maar dit is stage dus ik heb weinig keus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens jimmy, zou jij nooit wat oudere leerlingen les willen geven. Of misschien hoger onderwijs?
Gewoon benieuwd, want met veel onderwerpen die jij hier aankaart kun je in de onderbouw echt niet aankomen. Lijkt het je niet leuk om bijv. heel inhoudelijk les te geven?
w8 we gaan zo over op het posten van geile groepschat van mij crip che en montellyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. Het was mij een genoegen
Zou mij wel logisch lijken eerlijk gezegd. Vrienden maken met de vertegenwoordigers van de klas.quote:
als hij die shit hetzelfde behandelt als hier denk ik niet dat dat lang goed gaat tbhquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik liever doen. Maar dit is stage dus ik heb weinig keus.
Volgend jaar wil ik wel vwo lesgeven.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef xcachet het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is elk hardcorefeest haha. Is iig de sfeer goed
Dulces sueñosquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef xcachet het volgende:
Zomaar deze haatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof jij mij nooit haat reacties geeft. Doe niet zo schijnheilig
Ik ben van mening dat Jimmy het gewoon op een objectieve les moet houden waar zijn mening zo ver mogelijk vandaan blijftquote:
ja en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:55 schreef HPLC het volgende:
Masters? Is ondertussen al editie 80 ofzo?
Ja want ik weet niet hoe ik me moet gedragen in de functie als docent idd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hij die shit hetzelfde behandelt als hier denk ik niet dat dat lang goed gaat tbh
Neuh, daar hoef je in de onderbouw niet mee aan te komen, maar dat doet hij ook niet denk ik. Maar het is duidelijk dat zijn interesses daar wel liggen, dus ik was slechts benieuwd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hij die shit hetzelfde behandelt als hier denk ik niet dat dat lang goed gaat tbh
Je lijkt mij niet objectief genoeg om allochtonen niet te benadelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja want ik weet niet hoe ik me moet gedragen in de functie als docent idd.
Pas dat eerst maar op jezelf toe, voordat je mij de maat denkt te moeten nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Jimmy het gewoon op een objectieve les moet houden waar zijn mening zo ver mogelijk vandaan blijft
ben je madquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pas dat eerst maar op jezelf toe, voordat je mij de maat denkt te moeten nemen.
Schiet toch opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet objectief genoeg om allochtonen niet te benadelen.
niet meteen zo serieus a zemmelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja want ik weet niet hoe ik me moet gedragen in de functie als docent idd.
Neu maar je bent een beetje vervelend. Beter hou je je mond over dingen waar je niks mee te maken hebt.quote:
Hoe kun je zeker weten of een docent je niet mag vanwege je afkomst of vanwege je gedragquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
zou het echt erg vinden om les te krijgen van zo een rascist zonder s
okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Jimmy het gewoon op een objectieve les moet houden waar zijn mening zo ver mogelijk vandaan blijft
MADquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu maar je bent een beetje vervelend. Beter hou je je mond over dingen waar je niks mee te maken hebt.
Godver... ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja je bent een racist en die blinken niet uit in hun mening op een normale manier te geven
Dat voel je welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:59 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hoe kun je zeker weten of een docent je niet mag vanwege je afkomst of vanwege je gedrag
KLB / Salmannassar overledenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet meteen zo serieus a zemmel
maar aangezien je vmbo-basis geregeld krijgt zal dat wel goed zitten idd
Was het een grapje van je dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godver, ben je echt zo maddddd?
ja had t al gehoordquote:
Ah okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja en wat is daar mis mee?
Voor het 21e jaar trouwens
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uitenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godver, ben je echt zo maddddd?
Oke, je bent dus echt zo dom. Duidelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het echt afschuwelijk vinden om les te krijgen van iemand met jouw denkbeelden.
Je merkt het wel, hoor. Het hoeft niet gezegd te worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uiten![]()
Vliegt ie er meteen uit
Uiteraard.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vliegt ie er meteen uit
Vind het toch wel jammer eigenlijk. Nog weleens in de DM gehad. Stiekem was het onvermijdelijk, hij haalde na de 50 reeds te zijn gepasseerd nog menig nacht door terwijl hij aan de pep zat, maar toch. Het was echt geen verkeerde.quote:
Goed punt man. Zie idd echt dat je een vmbo leraar bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, je bent dus echt zo dom. Duidelijk.
moet bekennen dat dit eerste keer Masters wordt, maar klassiekers komen altijd wel voorbij. Dat is op ieder feest zoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah okHelemaal niets, heb zelf nog een paar van die albums, ergens rond de 20, maar is al van ruim 10 jaar terug.
Worden sommige nummers zoals Pain till I die, Attack en Demons (om maar wat te noemen) nog steeds braaf elk feest gedraaid?
Ik ook. Enorm aardige kerel, alleen niet altijd even goed te volgen. En idd, helaas was het met die levensstijl slechts een kwestie van tijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het toch wel jammer eigenlijk. Nog weleens in de DM gehad. Stiekem was het onvermijdelijk, hij haalde na de 50 reeds te zijn gepasseerd nog menig nacht door terwijl hij aan de pep zat, maar toch. Het was echt geen verkeerde.
ik heb dat met kilo'squote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je 600 euro wint en vervolgens binnen 3 uur het weer verliest om het 30 min later weer terug te winnen + 60 euro extra
gvdquote:
Ik hou er niet van als je me op een idiote manier gaat beschuldigen van racisme en dit koppelt aan mijn dagelijks leven. Je kent mij niet, je weet niet hoe ik ben in de klas, je weet blijkbaar niet eens dat ik absoluut niet racistisch ben. Dan is het beter dat je je lekker met jezelf bemoeit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed punt man. Zie idd echt dat je een vmbo leraar bent.
Vanwaar username Toto? Vast niet vanwege de band?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je 600 euro wint en vervolgens binnen 3 uur het weer verliest om het 30 min later weer terug te winnen + 60 euro extra
Okquote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet bekennen dat dit eerste keer Masters wordt, maar klassiekers komen altijd wel voorbij. Dat is op ieder feest zo
Ik heb gelukkig geen gok verslaving totoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Soms had 'ie van die wanen dan was er echt niets mee te beginnen neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook. Enorm aardige kerel, alleen niet altijd even goed te volgen. En idd, helaas was het met die levensstijl slechts een kwestie van tijd.
hij chillt nu in het hiernamaals met de snuifgodenquote:
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu maar je bent een beetje vervelend. Beter hou je je mond over dingen waar je niks mee te maken hebt.
Jawelquote:Op zondag 14 februari 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar username Toto? Vast niet vanwege de band?
achter de ramen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben allang blij als ik ooit 30 euro winst maak met toto
Ik verwijs je naar mijn bericht aan Stimo.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.
Zoveel geld heb ik nog nooit gehad, dus neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Hoe ga jij les geven als jouw grammatica al niet eens normaal is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als je me op een idiote manier gaat beschuldigen van racisme en dit koppelt aan mijn dagelijks leven. Je kent mij niet, je weet niet hoe ik ben in de klas, je weet blijkbaar niet eens dat ik absoluut niet racistisch ben. Dan is het beter dat je je lekker met jezelf bemoeit.
Inb4 mad want dat word ik van domme mensen zoals stimo inderdaad wel.
winst maken met toto...quote:Op zondag 14 februari 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wrm zo'n slecht beeld over mij
Bam. ib4 rantquote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.
Wat ben je ook een vals en stompzinnig kreng. Bah.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent een racist eerste klasse. Ik vind het afschuwelijk dat dat soort mensen op een vmbo school les moeten geven.
mooi toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok
Ging elk jaar wel heen eigenlijk, meer omdat ik toen met mensen omging die dan ineens wel naar een feest gingen
Merk je wel degelijk. Eerste dag dat ik een hoofddoek droeg nam een docente mij apart om met afschuw te vragen of ik gedwongen werd of mishandeld thuis want vrijwillig is natuurlijk geen optie. En dan na duidelijk hebben gemaakt waarom alsnog achter mijn rug om zulke dingen navragen bij andere klasgenootjes maar in je gezicht poeslief doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vliegt ie er meteen uit
ja dat snap ik toch ook wel gvd het was een grapjequote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
unibet, bwin, WilliamHill, whatever
Goh, je maakt mijn punt echt zo duidelijk. types als jij kunnen geen docent zijn op een vmbo school.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ben je ook een vals en stompzinnig kreng. Bah.
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat snap ik toch ook wel gvd het was een grapje
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
Ik ben serieus gewoon geshockeerd dat jij les gaat geven.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
Dit is gewoon smerig.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
Ha, de herrieschopper is er ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
Overdrijven is ook een vak. Een geintje moet kunnen toch..quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben serieus gewoon geshockeerd dat jij les gaat geven.
niet pretentieus genoeg voor jou denk ikquote:
tja. Geeft jou wel weer gelijk in jouw vooroordelen. Graag gedaan, hoor.quote:
Je moet zijn mening eerst kennen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef Parawan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Een geintje moet kunnen toch..
Die ken jij blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet zijn mening eerst kennen.
blink182quote:
kom op man, het is FOK! Je staat voor de klas toch ook niet zo te janken als een leerling niet wil luisteren mag ik hopen?quote:
Je hebt geen ruggengraat om wat te doen met feedback zelfs als het op een nette manier wordt gebracht. Hoop niet dat je zo afgesloten bent voor de meningen van je studenten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
laat een scheet dan krijg je het heet hihahoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevries gvd thermostaat zegt dat het 20 graden is maar radiator is IJSKOUD WAT IS DIT
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevries gvd thermostaat zegt dat het 20 graden is maar radiator is IJSKOUD WAT IS DIT
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar achquote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
vind jimmy vaak een teringmongool hier maar denk dat ie best een goede docent is, hij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen hoe hij les moet geven. goed, een vak als maatschappijleer zou wss niks voor hem zijn, maar boeie
Poe poe, meneer heeft een mening hoor. Laten we met zijn alle gaan huilenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet zijn mening eerst kennen.
begrijpelijk welquote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar ach
Dit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
maar denk dat ie best een goede docent is, hij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen hoe hij les moet geven. goed, een vak als maatschappijleer zou wss niks voor hem zijn, maar boeie
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt geen ruggengraat om wat te doen met feedback zelfs als het op een nette manier wordt gebracht. Hoop niet dat je zo afgesloten bent voor de meningen van je studenten.
eerlijk, wil dit best zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar ach
Waarom moet ik hierom lachen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
laat een scheet dan krijg je het heet hihaho
hou je ook van gewone punk of alleen pop punk?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blink182
Sum41
Green day
Crowded house
Oasis
Spitalfield
Avril lavigne
Zebrahead
Zomaar wat naampjes toch
Ik ken jouw mening over zwarten, over allochtonen, over vluchtelingen. En die is zum kotsen voor mij.quote:
een thermostaat kan niet pratenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is hier in het noorden 2 graden en het gaat morgen sneeuwenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.
Dat zag ik wat laterquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
vind je jimmy vaak een tering mongool ja?
TR gemaakt.
Je hebt geen flauw idee wat mijn mening daarover is. Je denkt dat je dat weet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken jouw mening over zwarten, over allochtonen, over vluchtelingen. En die is zum kotsen voor mij.
Ah. Jij mag wel persoonlijk worden, maar anderen niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.
quote:
noem maar wat namen, bevestig ik wel of ik ze dig of nietquote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou je ook van gewone punk of alleen pop punk?
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is hier in het noorden 2 graden en het gaat morgen sneeuwen
ik woon ook aan zee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Blinkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blink182
Sum41
Green day
Crowded house
Oasis
Spitalfield
Avril lavigne
Zebrahead
Zomaar wat naampjes toch
Heulemaal wel gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.
succes daarmeequote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, wil mijn vakgebied schoonhouden van junks
Nou, dan kunnen misschien een keertje gaan skinny dippen, wat dacht je daarvan?quote:
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Jij mag wel persoonlijk worden, maar anderen niet.
rt blink is bazenbandquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blink
Avril Lavigne (haha hij kon hier zo mooi) vind ik dan weer mehh. Misschien omdat ik alleen 3 van die bekende nummers ken
Reageer je ook zo als een kind in de klas je kki zemmel noemt?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.
Ik bespaar je het. Heb nogal wat vet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen misschien een keertje gaan skinny dippen, wat dacht je daarvan?
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.
Complicated is genotquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blink
Avril Lavigne (haha hij kon hier zo mooi) vind ik dan weer mehh. Misschien omdat ik alleen 3 van die bekende nummers ken
ga weg dan en maak plaats voor dpquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, wil mijn vakgebied schoonhouden van junks
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.
Ik zou maar je mond houden.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Reageer je ook zo als een kind in de klas je kki zemmel noemt?
Jellyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Dat zou je mogen als je mij kende.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.
Waarom moet ik daarvoor bedanken?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvd
Sneeuw vind ik altijd zo vervelend als het van die dooiende bruine vieze drab wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jelly![]()
Vind sneeuw niet zo erg maar ben de kou nu wel echt zat, kan niet wachten op de zomer
pegida op je dakquote:
sinds wnnr ben ik mad, heb je wat zinnigs gezegd tegen me danquote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je weer mad omdat ik je net streng toegesproken heb?
ja weenie vond het wel aardig voor mijn doenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarvoor bedanken?
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je weer mad omdat ik je net streng toegesproken heb?
Gelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Toto
Wat denk je van
Excelsior - ADO
NEC - PSV?
dinosaur jrquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
noem maar wat namen, bevestig ik wel of ik ze dig of niet
maar ff zonder gekheid, de oplossing is zo simpel. De thermostaat op een hogere temperatuur zettenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh kut dan is er dus een geest
Heb wat op laatste 2 matches staan ja, eigenlijk funbetquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk
PSV winst
13.00 Arsenal - Leicester (4.75 op leicester, niet slecht)
17.15 Man City - Tottenham
Genot
dinosaur jr is toch geen punkbandquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dinosaur jr
minor threat
black flag
bad brains
Ik ken alle vier niet dus ik faalquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dinosaur jr
minor threat
black flag
bad brains
Tottenham gelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wat op laatste 2 matches staan ja, eigenlijk funbet
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken alle vier niet dus ik faal
Maar ga ze zo effe youtuben
Ik vind het echt triest dat je niet in ziet dat dit belachelijk gedrag is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als ik dat niet doe?
Hey WCHquote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind onze Jimbo echt een geweldig figuur. Denk dat het een boel scheelt als je zijn reacties soms eens leest en het eventjes laat rusten. Hij komt op het eerste gezicht wat bot en rot over, maar die jongen kraamt echt geen onzin uit.
een dm van remqoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als ik dat niet doe?
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebbenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind onze Jimbo echt een geweldig figuur. Denk dat het een boel scheelt als je zijn reacties soms eens leest en het eventjes laat rusten. Hij komt op het eerste gezicht wat bot en rot over, maar die jongen kraamt echt geen onzin uit.
Dank je Frank. Zou fijn zijn als mensen inderdaad lazen wat ik schreef.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk, ik kan een hoop hebben, maar hier ga ik werk van maken.quote:
qua leeftijd is het anders best een complimentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, ik kan een hoop hebben, maar hier ga ik werk van maken.
Is meestal zo langs de wegen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sneeuw vind ik altijd zo vervelend als het van die dooiende bruine vieze drab wordt.
Wtf lul jequote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En irl anders praten. Echt je bent zo zielig.
Jij hebt ten minste haar.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, ik kan een hoop hebben, maar hier ga ik werk van maken.
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebben
STAAT TOCH AL OP 20quote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ff zonder gekheid, de oplossing is zo simpel. De thermostaat op een hogere temperatuur zetten
Hey immy zullen we dat laten rusten?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.
nja maar het is niet alsof jij dat zelf nooit doetquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.
Als je het zelf pesten vind, waarom zou je het dan uberhaupt doen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
Frank is die man die de gepeste man beschermt. Wel lief.
hermann is hier veel te weinig godverdommequote:
Rustig blijvenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja maar het is niet alsof jij dat zelf nooit doet
nee maar als je van popachtige punk houdt dig je dat waarschijnlijk ook welquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dinosaur jr is toch geen punkband
quote:
hmz, oké danquote:
Weetje wat ik pas echt triest vind, dat jij je hierom zo kan bekommeren maar ondertussen wel hele bevolkingsgroepen, religies weg zet en van mening bent dat rassen niet zouden moeten mengen, homofoob zijn, etc. etc. Maar daar lijk je je aardig koeltjes bij te voelen. Prioriteiten he.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het echt triest dat je niet in ziet dat dit belachelijk gedrag is.
Doe wat aan je grammatica. Ik laat het verder liever rusten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je het zelf pesten vind, waarom zou je het dan uberhaupt doen?
dat is waarquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef Trollscience het volgende:
nee maar als je van popachtige punk houdt dig je dat waarschijnlijk ook wel
quote:
ja hequote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebben
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Is hier nou echt altijd fittie? Zelfs zonder mij, hoink en MMG?
Mooie beschuldiging, klopt niks van.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat ik pas echt triest vind, dat jij je hierom zo kan bekommeren maar ondertussen wel hele bevolkingsgroepen, religies weg zet en van mening bent dat rassen niet zouden moeten mengen, homofoob zijn, etc. etc. Maar daar lijk je je aardig koeltjes bij te voelen. Prioriteiten he.
ow men ik moet ook weer nodig seks hebben hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik overweeg om seks te hebben met TARDIS.
Dat betekent dat of thermostaat kapot is of het al 20 graden is in je kamer waardoor je radiator niet aan gaatquote:
zelfs?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Zeker??? Zin in keiharde kontsex met mij?? nee he vuile homo haterquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie beschuldiging, klopt niks van.
Right.:Dquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie beschuldiging, klopt niks van.
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt trietsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is hier veel te weinig godverdomme
wat is deze?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zeker??? Zin in keiharde kontsex met mij?? nee he vuile homo hater
Denk eerder dat het aan Crip en Stimorol ligtquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie zijn hierbij allebei de klos.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua leeftijd is het anders best een compliment
komt door mijquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt triets
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt triets
#teamcripquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
it's getting boring met die shit mensen
Hoe lang is het geleden?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow men ik moet ook weer nodig seks hebben hoor
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie zijn hierbij allebei de klos.
wtfquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Hard. Van achter.
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Hard. Van achter.
Goed, dit heb ik al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt maar dat wil je blijkbaar niet horen. In elk geval valt het me vies van je tegen.quote:
Gisteren was hij er, maar was jij er niet denk ikquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengen
hou je van kontseks?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk doe ik altijd bij homohaters![]()
Is garpig hoe ze reageren
o okequote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed, dit heb ik al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt maar dat wil je blijkbaar niet horen. In elk geval valt het me vies van je tegen.
#bringbackhermannquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengen
Ik vind jou ook erg belangrijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belangrijk. Ben een egotrippertje.
HALOOO NOEM MIJ EENS VIESDIK DANNNNquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Een snackbar mag zichzelf niet serieus nemen wanneer ze een hamburger op een bolletje serveren![]()
![]()
Gast koop eens fatsoenlijk hamburger brood
quote:
Je moet soms een beetje door de zure appel heen bijten zoals dat spreekwoord luidt. Want Jimmy heeft echt een ontzettende ontwikkelde kennis in zijn knar. Soms zegt hij weleens wat en daar wist ik echt niets van. Eerst zoek je het natuurlijk op, want je denkt 'verdomme, wijsneus' en dan blijkt het nog waar te zijn ook.quote:
Ook in bed?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belangrijk. Ben een egotrippertje.
'jouw'quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met jouw wel. Zusje mag ook
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef Crip het volgende:
Er is geen fittie, ging gewoon in discussie met Jimmy op een rustige manier. Maar als je het niet eens bent is het een persoonlijke aanval.
Weer niet in top-10quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 13-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 338 JimmyDean
02 275 Crip
03 256 Opsonisatie
04 228 Frank_Drebin
05 218 MMGYMCMB
06 189 HPLC
07 182 McGrath
08 172 Stimorol-
09 145 xcachet
10 137 zeer
Het heeft altijd prima gewerkt hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel
MAAR HET WERKT WEER BEN ZO BLIJ
oke isgoe jimmy ben hier momenteel echt even te moe voorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?
Ontspan dan trut.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nooit gedaan. Lijkt mij echt heel pijnlijk
Waarom weer zo stereotype>?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met jouw wel. Zusje mag ook
Doe jij bij users die moslim zijn ook nooit idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?
Jezus man je zit op een forum, ga huilen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je staat op nummer 15. Zelfde als je leeftijd toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer niet in top-10
Ben trots op mezelf
Jimmh, kun je nu eindk eens ophouden>quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
probeer ons niet in jouw hel te betrekkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
Sorry.. kom net van mijn Marokkaanse vrienden vandaanquote:
228 reacties. Zo hee. Frank had niets te doen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer niet in top-10
Ben trots op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |