SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik zie je Zwaai effequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
che is gewoon nu met mij op skype hoor
helemaal nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
Crip negeert me, mijn fok carrière is voorbij.
Keuze is ook wel snel gemaakt tussen che hosselen of jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
Crip negeert me, mijn fok carrière is voorbij.
nee die behandel ik juist bitchyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef Parawan het volgende:
Docenten slijmen toch ook bij de populairste leerlingen
Supreme Court judge.quote:
Dat is echt een groot drugsfeest, maar ik wens je veel plezier heb er leuke verhalen over gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha vanavond niet nee. 26 maart pas weer @ Masters
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef Parawan het volgende:
Docenten slijmen toch ook bij de populairste leerlingen
wow, jij kent mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keuze is ook wel snel gemaakt tussen che hosselen of jou
nicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Supreme Court judge.
Een conservatief, en dit betekend dat Obama er nog een kan benoemen, wat dus een links progressief gaat worden.
Ramp voor de VS, dit.
betekend jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Supreme Court judge.
Een conservatief, en dit betekend dat Obama er nog een kan benoemen, wat dus een links progressief gaat worden.
Ramp voor de VS, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |