heheh iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden weer eens met KlapMongo eens
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom strooi je eigk met shit die niet gebeurd is?
Françoisquote:
ripquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis
op mijn 23e al?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar kun je de zwaartekracht de schuld van geven.
Jeetje. Iets vrolijker. Vergelijk het met een frisse, doch in het zonnetje warme lentedag.quote:
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoeken
Ies koltoer!quote:
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben blij dat je het hebt overleefd
Als een klas echt niet wil is er geen docent die daar wat aan kan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houden
Ga je niet hakken vanavond?
Laat gaan johquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheid
Als je dat helpt in jouw fantasie wereldje vind ik dat ok, maar het is zo raar om Che dan aan te kijken en hij ook weer doet van: geen idee waarom ze zo praat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheid
Ow bitch doe niet zo schijnheiligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
die stimo is gwn hater
ja vgm zit die fitbit van haar te strak om haar pols waardoor haarbloed niet meer goed circuleertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
die stimo is gwn hater
Wat kinderachtig ditquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
die stimo is gwn hater
haha vanavond niet nee. 26 maart pas weer @ Mastersquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houden
Ga je niet hakken vanavond?
Dat is vast de reden dat jij niet meer helder denkt, maar in jouw geval zal het vast een kledingstuk zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vgm zit die fitbit van haar te strak om haar pols waardoor haarbloed niet meer goed circuleert
che is gewoon nu met mij op skype hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je dat helpt in jouw fantasie wereldje vind ik dat ok, maar het is zo raar om Che dan aan te kijken en hij ook weer doet van: geen idee waarom ze zo praat.
Gezellig toch, in een kringetje zitten met blokjes kaas op tafelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem het alsjeblieft geen cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |