Doe eens beschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn lichaam is achteruit gegaan
Snap ik wel, grenzen aangeven is het belangrijkstequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben best lief hoor, ze weten gewoon dat ze niet met mij moeten fucken (insert thuglife). Heb duidelijke grenzen waar ze zich van bewust zijn. Beter meteen duidelijkheid dan een kind teveel speling geven waardoor ze het uittesten etc erg blijven doen en je niet srs nemen.
Doe het uit liefde.:@
Ik hoopte dat haar bh los zou schieten.quote:
Hoe staat het leven er verder voor, jongedame?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
spiermassa verloren zei een jongen :S
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogicaquote:
lieg nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
deed ik. Hij zegt dat je liegt.
ooh alleen zo kan je je hart winnenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Crip het volgende:
che wist je nog dat je dit voor mij had gezongen op tc
Voor het eerst sinds tijden weer eens met KlapMongo eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
Poort van de hel eindelijk geslooptwat
zou dat de ultieme oplossing zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom proteïne en eiwitten eten.
jongen zei slapper/minder strak gewordenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogica
ja je was echt in gekke bui ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt
was beetje dronken toen ook
donker frank!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe staat het leven er verder voor, jongedame?
Daar kun je de zwaartekracht de schuld van geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jongen zei slapper/minder strak geworden!
Hahahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogica
wrm doen hollanders dit nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis
Rempje!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Ben blij dat je het hebt overleefdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |