SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie jongens moeten zich gewoon gedragen!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, leuk om te pronken met je dochter maar ook zoveel gekloot met jongens. Liever niet
één van mijn honden heeft ooit een stelletje betrapt in het bos. Dat was wel grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind het ongepast.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY MonchollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey MonsnollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kiest gewoon de verkeerdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie jongens moeten zich gewoon gedragen!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
HEY MonchollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aighttquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wel hè. Post zo ff screen van m'n progress.
![]()
![]()
[..]
HEY Monchollymomentopname...-4,5k moest je wel slikken,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Scheer je me nu over een kamquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie jongens moeten zich gewoon gedragen!![]()
![]()
HAHHAHquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef McGrath het volgende: [..] Ga jij haar vader dan ook normaal behandelen, anders gaat zij mannen ook slecht behandelen.
nee ik haat jou door je m&ms heb ik trek gekregen gvd
![]()
Ja, wie weet ben jij ook wel zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Scheer je me nu over een kam
Ik moet minder naïef zijn.![]()
Lijkt me echt een ware nachtmerrie, een dochter hebben. Zou iedereen die ook maar naar mijn mening te dicht in te buurt komt naar de strot vliegen. Dan doe je geen oog meer dicht.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Welke -4,5k ? dat zijn transacties naar en van bookiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
momentopname...-4,5k moest je wel slikken,.![]()
das voor pussiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt hacken, zou ik doen als je niet meer kunt stoppen.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja soms he somssss doe ik wel ns lief
quote:
Ziek, bijna 1 trillion koekjes gemaakt nu![]()
![]()
Heb jij kinderen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me echt een ware nachtmerrie, een dochter hebben. Zou iedereen die ook maar naar mijn mening te dicht in te buurt komt naar de strot vliegen. Dan doe je geen oog meer dicht.![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, wie weet ben jij ook wel zo.
Ik moet minder naïef zijn.
gna gna![]()
Weet ik, loop je te dollen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke -4,5k ? dat zijn transacties naar en van bookies
Is dat BWIN trouwens?>Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
[..]
HEY MonchollyBALR. hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow, zo behandel je iemand die je iets aanbiedt niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHHAHnee ik haat jou door je m&ms heb ik trek gekregen gvd
![]()
Holy mother fucking godquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
swss kinderen... Ik word gek van mijn neefje. Hij valt zo vaak, huilt steeds. Word er depri van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me echt een ware nachtmerrie, een dochter hebben. Zou iedereen die ook maar naar mijn mening te dicht in te buurt komt naar de strot vliegen. Dan doe je geen oog meer dicht.![]()
noiiicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ah 17 uur meer, ik haal je nog wel in.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ziek, bijna 1 trillion koekjes gemaakt nu
Hele nacht laten draaien?![]()
Ik denk dat je er wel aan went, al zou ik denk ik super protective zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen kinderen.![]()
![]()
Sorry, kan geen gedetailleerde info gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet ik, loop je te dollen.
Is dat BWIN trouwens?>![]()
Ik voel mij zo naar nuNiet omdat ik die jongen heb afgewezen maar omdat ik zulke gasten blijkbaar aantrek
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah 17 uur meer, ik haal je nog wel in.
Hele nacht laten draaien?.
![]()
Maar het is ook je blonde haar hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
Ik voel mij zo naar nuNiet omdat ik die jongen heb afgewezen maar omdat ik zulke gasten blijkbaar aantrek
![]()
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawdd![]()
Grapje, ik heb ook geen kinderen. Lijkt me wel de kers op de taart des leven.Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Knap gedaan Che.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sorry, kan geen gedetailleerde info gevenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
![]()
![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het is ook je blonde haar he![]()
Als ze op jou gaat lijken word het zeker zo'n losbolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawddHad to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Ik wil eerst 2 jongens, dan 2 meisjes en dan maakt het me niet meer uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawdd
7 in totaal, zie voor de namen een ander topique.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawdd![]()
![]()
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
swss kinderen... Ik word gek van mijn neefje. Hij valt zo vaak, huilt steeds. Word er depri van.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
NOTHINGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is nou eigenlijk doel van dat koekjesspeldingetje
dat is dan ook het doel![]()
Ja, af en toe, niet meer zoveel als vroeger tho.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben allang gestopt tho
Speel jij nog?
bwin
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Gewoon goed trainenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 23:06:47 ]![]()
NBAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, af en toe, niet meer zoveel als vroeger tho.
bwin
daar ligt het geld![]()
Weet iemand nou hoe dat werkt met die milk? Dat schijn je te kunnen unlocken maar zie er niks over.
![]()
7, watquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil eerst 2 jongens, dan 2 meisjes en dan maakt het me niet meer uit.
7 in totaal, zie voor de namen een ander topique.hoe kom je nu al op namen ik weet het nog niet
ik wil eigenlijk maximaal twee kinders.
![]()
Gewoon aan de uiers trekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet iemand nou hoe dat werkt met die milk? Dat schijn je te kunnen unlocken maar zie er niks over.
![]()
Nee, liever een cliffhanger en dan in de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebracht![]()
Sommige mensen reageren niet zo leuk als mijn neefje naar ze toegaat.. Ik vind dat lastig, want dan zie ik ze droog doen en ddan denk ik hallloooo je kan ook gewoon even glimlachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.
Mijn neefje is wel een echte allochtoon, hij is temperamentvol. Vandaag had hij 3 x een psycho bui.![]()
![]()
JAAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebracht![]()
7 lijkt me een mooi aantal, uiteraard blijft de vrouw thuis om ze op te voeden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
7, wathoe kom je nu al op namen ik weet het nog niet
ik wil eigenlijk maximaal twee kinders.
![]()
ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Doe je veel zie ik...hmm een keer verkennen.quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Tss hoezoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als ze op jou gaat lijken word het zeker zo'n losbolnee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
![]()
![]()
Graagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zet het door..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebrachtVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Haha ik weet hoe je eruit ziet nuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zehma highclass.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tss hoezonee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
![]()
Uh nee ik dump ze bij oma&opa, wil wel carrière maken en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
7 lijkt me een mooi aantal, uiteraard blijft de vrouw thuis om ze op te voeden.![]()
Emma is wel cuteVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Lol, vrouwen en carriere makenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uh nee ik dump ze bij oma&opa, wil wel carrière maken en zo.
Dit is mijn namenlijstje btw:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa![]()
Dit ventje was inderdaad ook een allochtoon. Vroeg die moeder 'mag ik 'm even naast u neerzetten, want hij huilt anders zo?'. Geen probleem. Ventje overal aan trekken, mijn neus, oren, mijn stropdas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren niet zo leuk als mijn neefje naar ze toegaat.. Ik vind dat lastig, want dan zie ik ze droog doen en ddan denk ik hallloooo je kan ook gewoon even glimlachen.
Mijn neefje is wel een echte allochtoon, hij is temperamentvol. Vandaag had hij 3 x een psycho bui.
Daar kun je toch ook niet boos om worden? Vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Je moet wel wat kunnen hebben hoor.
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Toch maar kinderen Frank?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ventje was inderdaad ook een allochtoon. Vroeg die moeder 'mag ik 'm even naast u neerzetten, want hij huilt anders zo?'. Geen probleem. Ventje overal aan trekken, mijn neus, oren, mijn stropdas.
Daar kun je toch ook niet boos om worden? Vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Je moet wel wat kunnen hebben hoor.
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk![]()
Zo'n kleine baby prinsesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tss hoezonee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Op zijn leeftijd?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch maar kinderen Frank?![]()
![]()
Wees blij dat Marie Curie wetenschap inging, sukkeltje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol, vrouwen en carriere maken
Dit is mijn namenlijstje btw:
[..]
Ik vind het een beetje standaard kakkersnaampjes srry![]()
![]()
zie dat nergens staanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
![]()
Ik kreeg altijd koffie in de flesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
![]()
Blijvend effect gehad.![]()
Ok moet jij weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Zou haar ook wel doen.![]()
Ik hou van klassieke dingen en niet van nieuwerwetse onzin.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wees blij dat Marie Curie wetenschap inging, sukkeltje.
Ik vind het een beetje standaard kakkersnaampjes srry
En Marie Curie had geen kinderen volgens mij.![]()
Dat is voor de moeder ook leuk.. Ik weet dat mensen soms niet weten hoe te reageren, maar een glimlachje is al leuk. Maar goed. Als zo'n ventje dan een psycho bui heeft zie ik sommige mensen naar mij kijken en glimlachen, dat is dan ook wel leuk.Voel ik mij minder beschaamd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ventje was inderdaad ook een allochtoon. Vroeg die moeder 'mag ik 'm even naast u neerzetten, want hij huilt anders zo?'. Geen probleem. Ventje overal aan trekken, mijn neus, oren, mijn stropdas.
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk
Op de één of andere wijze zijn allochtoonse kinderen vaak gewoon net wat schreeuweriger dan blankies.
Ik kap hiermee hoor. Wilde al beginnen over mijn nichtje dat ook zo verdomde LIEF is![]()
Ze heeft twee kinderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou van klassieke dingen en niet van nieuwerwetse onzin.
En Marie Curie had geen kinderen volgens mij.
Tegenwoordig heet elk kind Jayda of Jayden lijkt het.![]()
Neuh... Prima zo. Maar ik vind die kleintjes altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch maar kinderen Frank?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk![]()
![]()
Ik heb echt een hekel aan kinderen maar toch trekken ze op wonderbaarlijke manier naar me toe
Bah. Gewoon normaal doen vind ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft twee kinderen.
Tegenwoordig heet elk kind Jayda of Jayden lijkt het.![]()
Sommige mensen zijn zo onhebbelijk. Ik vind altijd dat je wel ergens tegen moet kunnen hoor. Laat zo'n kind lekker joh.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is voor de moeder ook leuk.. Ik weet dat mensen soms niet weten hoe te reageren, maar een glimlachje is al leuk. Maar goed. Als zo'n ventje dan een psycho bui heeft zie ik sommige mensen naar mij kijken en glimlachen, dat is dan ook wel leuk.Voel ik mij minder beschaamd.
Op de één of andere wijze zijn allochtoonse kinderen vaak gewoon net wat schreeuweriger dan blankies.
Ik kap hiermee hoor. Wilde al beginnen over mijn nichtje dat ook zo verdomde LIEF isSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
Je moet wel duidelijk maken wat wel mag en wat niet mag, voor je het weet nemen ze een loopje met je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo onhebbelijk. Ik vind altijd dat je wel ergens tegen moet kunnen hoor. Laat zo'n kind lekker joh.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
ow wat lief is ie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
Haha wat een playerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
![]()
Ja. En dat begint al bij 1 jaar oud hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel duidelijk maken wat wel mag en wat niet mag, voor je het weet nemen ze een loopje met je.![]()
Waarom post je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
Oké dank voor de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
Wil je nou of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
Wat maak je zo'n drama van![]()
Daarom is het ook maar goed dat ik geen ouder ben geworden, want daar ben ik stiekem te soft voor. Zelfde als met dieren. Ik vind het altijd wel best en zeg nooit zo snel ergens wat van. Dat vind ik dan namelijk ook weer zo sneu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel duidelijk maken wat wel mag en wat niet mag, voor je het weet nemen ze een loopje met je.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Zo, nou nou. Wat een geboren charmeurs op die opleiding van jou. Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Staat onder Achievements in Statsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Milk![]()
Je bent toch docent? Dan moet je dat wel kunnen. Of breken ze bij jou de boel af en zit jij er lekker rustig bij te lachen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom is het ook maar goed dat ik geen ouder ben geworden, want daar ben ik stiekem te soft voor. Zelfde als met dieren. Ik vind het altijd wel best en zeg nooit zo snel ergens wat van. Dat vind ik dan namelijk ook weer zo sneu.![]()
Vind het eerder sneu. Doet me denken aan hoe ik altijd hopeloos verliefd kon zijn op met name de basisschool. En maar huilen als ik thuis kwam.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was grappig. Maar dat heb jij gemist swaHad to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Hebben we een apart vak voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, nou nou. Wat een geboren charmeurs op die opleiding van jou. Jeetje.![]()
Heb ik ook een keer gehad in de eerste klas, keiharde vernedering waar ik nog steeds een trauma van heb.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vind het eerder sneu. Doet me denken aan hoe ik altijd hopeloos verliefd kon zijn op met name de basisschool. En maar huilen als ik thuis kwam.![]()
Hoezo doet dat jou hieraan denken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vind het eerder sneu. Doet me denken aan hoe ik altijd hopeloos verliefd kon zijn op met name de basisschool. En maar huilen als ik thuis kwam.![]()
Ik gaf de bovenbouw les en de laatste jaren op de universiteit. Dan heb je met geheel andere dingen te maken en zijn het niet echt kleine kinderen meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent toch docent? Dan moet je dat wel kunnen. Of breken ze bij jou de boel af en zit jij er lekker rustig bij te lachen?
Maar als ik inderdaad een kleuterklas zou moeten lesgeven dan breken ze de boel af ja.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
smoothquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent wel knap hoor, leuke meid.
Als je een keer wilt eten dan DM je maar.![]()
![]()
Oh dat scheelt. Ik moest dit jaar klas 1 en 2 basis lesgeven...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gaf de bovenbouw les en de laatste jaren op de universiteit. Dan heb je met geheel andere dingen te maken en zijn het niet echt kleine kinderen meer.
Maar als ik inderdaad een kleuterklas zou moeten lesgeven dan breken ze de boel af ja.![]()
Ik heb zo'n idee dat die knul niet met heel hoge cijfers geslaagd is voor dat vak.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo doet dat jou hieraan denken?Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo doet dat jou hieraan denken?Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
je bent leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
je bent leuk
je bent knap..
damn...Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Verschrikkelijk ja. Bij vrouwen lijkt het altijd of je precies het omgekeerde moet doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad in de eerste klas, keiharde vernedering waar ik nog steeds een trauma van heb.Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Ik ben verplicht voetbal aan het kijken doordat zenders raar doen kutziggo. Wie the fuck voetballen er, WIL - GRA ?![]()
![]()
Ja, dat is heel anders. Zou ik niet kunnen. Kan namelijk om alles wel lachen van die kleine sodemieters.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Ik moest dit jaar klas 1 en 2 basis lesgeven...Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ah eindelijk, thnx. Heb 160%. Heb maar 40 achievements nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat onder Achievements in Stats').
![]()
Alleen eentje staan voor morgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil je nou of niet
Wat maak je zo'n drama vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Heracles - AZ was wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben verplicht voetbal aan het kijken doordat zenders raar doen kutziggo. Wie the fuck voetballen er, WIL - GRA ?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
willem 2 - de graafschapquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben verplicht voetbal aan het kijken doordat zenders raar doen kutziggo. Wie the fuck voetballen er, WIL - GRA ?![]()
Hmm Eredivisie. Is beetje zoals roulette. Bal moet maar net goed vallenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen eentje staan voor morgen.
[ afbeelding ]![]()
Ja dat moest ik aan het begin ook, ik was ook te soft eerst. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen want het zijn echt lieve kinderen, al kunnen ze ook strontvervelend zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is heel anders. Zou ik niet kunnen. Kan namelijk om alles wel lachen van die kleine sodemieters.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm Eredivisie. Is beetje zoals roulette. Bal moet maar net goed vallen![]()
Willem van Oranje en Graaf Draculaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
'Makkelijkste' is 1/50/100/200?... van elke soort. Maar ja duurt wel even met dit tempoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah eindelijk, thnx. Heb 160%. Heb maar 40 achievements nog').
![]()
Ah thnksquote:Niet gekekenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heracles - AZ was wel leuk.![]()
Een meester op een basisschool. Dat had ik trouwens nooit achter je gezocht. Zo'n beetje het laatste wat ik zou denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat moest ik aan het begin ook, ik was ook te soft eerst. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen want het zijn echt lieve kinderen, al kunnen ze ook strontvervelend zijnSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
welke klas geef jij les eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat moest ik aan het begin ook, ik was ook te soft eerst. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen want het zijn echt lieve kinderen, al kunnen ze ook strontvervelend zijnStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Nee, dat is kotsmisselijkmakend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
"askin seni seviyorummm"
"nee canim ben senim seviyoorrruuuuuuum"
Ik bedoel de fase in het begin waarin je elkaar aftast.![]()
Nee basis als niveau. VMBO dus, jaar 1 en 2.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een meester op een basisschool. Dat had ik trouwens nooit achter je gezocht. Zo'n beetje het laatste wat ik zou denken.![]()
Zie mijn voorgaande post.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
welke klas geef jij les eigenlijk![]()
dat is ook het enige leukequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat is kotsmisselijkmakend.
Ik bedoel de fase in het begin waarin je elkaar aftast.
daarna afkappen![]()
Heb dat laatste vaak met foksters.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel de fase in het begin waarin je elkaar aftast.
Ik en crip zitten nu in die bijna meet fase![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is ook het enige leuke
daarna afkappen![]()
![]()
Oh, we zitten alweer een stukje verder. 13 en 14 jaar. Jaja, dat zijn moeilijke leeftijden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee basis als niveau. VMBO dus, jaar 1 en 2.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
jezus, dat lijkt me een helquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee basis als niveau. VMBO dus, jaar 1 en 2.Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Sjezus, denk ik doe dit wel ff. Gaat volgens mij oneindig doorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'Makkelijkste' is 1/50/100/200?... van elke soort. Maar ja duurt wel even met dit tempo.
![]()
nee na het aftasten komt het betasten, dat is al leukerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is ook het enige leuke
daarna afkappen![]()
Elkaar energie voelen en alleen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel de fase in het begin waarin je elkaar aftast.Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Best wel ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, we zitten alweer een stukje verder. 13 en 14 jaar. Jaja, dat zijn moeilijke leeftijden.Heh.quote:
Ben wel fucking moe na een dag.![]()
Ik snap ineens waarom JD hier zijn frustraties komt afreagerenVolgens mij is het al een geslaagde les als je 5 minuten wat kan vertellen
![]()
Nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het heel anders lesgeven is dan bijv. 5 havo of 6 vwo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel ja.
[..]
Heh.
Ben wel fucking moe na een dag.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Je wil niet weten hoeveel dagen ik kwijt was bij versie 1quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sjezus, denk ik doe dit wel ff. Gaat volgens mij oneindig door.
Echt nachten aan laten staan...![]()
dit jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
Ik snap ineens waarom JD hier zijn frustraties komt afreagerenVolgens mij is het al een geslaagde les als je 5 minuten wat kan vertellen
Stop the violence
Down with the hate
komt omdat hij geen ballen heeftquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
![]()
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het heel anders lesgeven is dan bijv. 5 havo of 6 vwo.![]()
https://www.oneworld.nl/b(...)slima-bij-te-schaven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k zie een filmpje voorbijkomen van twee bedekte moslima’s. Het is een leuk en vrolijk filmpje, waarbij de meiden dansen op een reggaeliedje. Meteen na het filmpje zie ik een jongen in een keuken staan. “Ik krijg diabetes van jullie, ga de keuken in! Doe normaal!”, roept hij meerdere malen in zijn telefoon. Honderden likes krijgt hij hiervoor. Onder de likes zie ik verschillende reacties op deze jongen en de meiden: 'Deze jongen is hilárisch. Nee, maar echt, deze meiden moeten wel beter weten. Zo gedraag je je toch niet. Je hebt verdomme een hoofddoek op, gedraag je daarnaar. Echte sletten. Hij zegt waar het op staat. Dit gaan ze vast niet weer doen'.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Dit gaan we doen, toch nog 2½ week vrij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel dagen ik kwijt was bij versie 1
Echt nachten aan laten staan...![]()
![]()
Onzin hoor. Jimmy is een beetje als kokosnoot. Buitenkant hard en harig, maar van binnen stiekem zoet en zacht.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
ayyyyyquote:Ze kan roken, drinken, uitgaan, liefhebben en alsnog een hoofddoek dragen.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Wat een flikker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k zie een filmpje voorbijkomen van twee bedekte moslima’s. Het is een leuk en vrolijk filmpje, waarbij de meiden dansen op een reggaeliedje. Meteen na het filmpje zie ik een jongen in een keuken staan. “Ik krijg diabetes van jullie, ga de keuken in! Doe normaal!”, roept hij meerdere malen in zijn telefoon. Honderden likes krijgt hij hiervoor. Onder de likes zie ik verschillende reacties op deze jongen en de meiden: 'Deze jongen is hilárisch. Nee, maar echt, deze meiden moeten wel beter weten. Zo gedraag je je toch niet. Je hebt verdomme een hoofddoek op, gedraag je daarnaar. Echte sletten. Hij zegt waar het op staat. Dit gaan ze vast niet weer doen'.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k zie een filmpje voorbijkomen van twee bedekte moslima’s. Het is een leuk en vrolijk filmpje, waarbij de meiden dansen op een reggaeliedje. Meteen na het filmpje zie ik een jongen in een keuken staan. “Ik krijg diabetes van jullie, ga de keuken in! Doe normaal!”, roept hij meerdere malen in zijn telefoon. Honderden likes krijgt hij hiervoor. Onder de likes zie ik verschillende reacties op deze jongen en de meiden: 'Deze jongen is hilárisch. Nee, maar echt, deze meiden moeten wel beter weten. Zo gedraag je je toch niet. Je hebt verdomme een hoofddoek op, gedraag je daarnaar. Echte sletten. Hij zegt waar het op staat. Dit gaan ze vast niet weer doen'.
MeloenenhoofdDa's toch razdileh oid?
@Crip =$
![]()
hard niet echtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onzin hoor. Jimmy is een beetje als kokosnoot. Buitenkant hard en harig, maar van binnen stiekem zoet en zacht.![]()
hehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onzin hoor. Jimmy is een beetje als kokosnoot. Buitenkant hard en harig, maar van binnen stiekem zoet en zacht.![]()
Dit is tegenwoordig in. Hij moet die boze moslim broeder voorstellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k zie een filmpje voorbijkomen van twee bedekte moslima’s. Het is een leuk en vrolijk filmpje, waarbij de meiden dansen op een reggaeliedje. Meteen na het filmpje zie ik een jongen in een keuken staan. “Ik krijg diabetes van jullie, ga de keuken in! Doe normaal!”, roept hij meerdere malen in zijn telefoon. Honderden likes krijgt hij hiervoor. Onder de likes zie ik verschillende reacties op deze jongen en de meiden: 'Deze jongen is hilárisch. Nee, maar echt, deze meiden moeten wel beter weten. Zo gedraag je je toch niet. Je hebt verdomme een hoofddoek op, gedraag je daarnaar. Echte sletten. Hij zegt waar het op staat. Dit gaan ze vast niet weer doen'.Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
moet je even over de knie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip geeft platte hand als haar leerlingen stout zijn![]()
Die geef ik altijd onvoldoendes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
'Had jou niet ingeschat als leraar. Wat een verschrikking voor jouw allochtone studenten zeg.![]()
hjb. dit hadden wij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb dat laatste vaak met foksters.
Ik en crip zitten nu in die bijna meet fase![]()
Nou zegquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja nou 2x gemeet. Was erg gezellig
groetjes![]()
dat is minder leukquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee gewoon een keiharde klap in de nek![]()
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip geeft platte hand als haar leerlingen stout zijn![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.
Eigenlijk best hard dit![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.
Stop the violence
Down with the hate
ik zie welgeteld 4 reacties. wtf.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k zie een filmpje voorbijkomen van twee bedekte moslima’s. Het is een leuk en vrolijk filmpje, waarbij de meiden dansen op een reggaeliedje. Meteen na het filmpje zie ik een jongen in een keuken staan. “Ik krijg diabetes van jullie, ga de keuken in! Doe normaal!”, roept hij meerdere malen in zijn telefoon. Honderden likes krijgt hij hiervoor. Onder de likes zie ik verschillende reacties op deze jongen en de meiden: 'Deze jongen is hilárisch. Nee, maar echt, deze meiden moeten wel beter weten. Zo gedraag je je toch niet. Je hebt verdomme een hoofddoek op, gedraag je daarnaar. Echte sletten. Hij zegt waar het op staat. Dit gaan ze vast niet weer doen'.![]()
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dan nog zo veel praatjes hebt eigenlijk.![]()
![]()
Wejema shi pedagogisch verantwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.![]()
Soow jij bent echt een kutjuf zegquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.![]()
![]()
Het is wel een stuk intensiever dan kleurplaten neerleggen voor kinderen op de basisschool. Maar goed, ik hoor over een paar jaar wel hoe je het vindt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.![]()
Het maakt je helemaal KAPOTquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.![]()
ras el dile3quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MeloenenhoofdDa's toch razdileh oid?
@Crip =$
![]()
kleuters zijn ergerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel een stuk intensiever dan kleurplaten neerleggen voor kinderen op de basisschool. Maar goed, ik hoor over een paar jaar wel hoe je het vindt.![]()
Nou, dat is wat overdreven maar het is fucking intensief en druk. Ik gaf op woensdag 5 uur les en dan ben ik best moe hoor.quote:![]()
haaat jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je Vocaroo doen? Mag ook in dm hoor =$Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten![]()
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.quote:![]()
ras el hanout
HAHA echt wel dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.![]()
14 jaar is wel zo'n leeftijd dat ze écht vervelend gaan worden. Wens je veel sterkte ermee jimbo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
HAHAHAH dit doen ze al kki dramatisch vanaf het moment dat ze kunnen lopen. Weet niet wat je lultquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan![]()
Oke. Kleuters lijkt me niks, die pissen in hun broek en smeren snot aan je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHA echt wel dat ze dat doen.![]()
nee ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je Vocaroo doen? Mag ook in dm hoor =$![]()
what happend.quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Oke Crip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAH dit doen ze al kki dramatisch vanaf het moment dat ze kunnen lopen. Weet niet wat je lult![]()
Tx.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
14 jaar is wel zo'n leeftijd dat ze écht vervelend gaan worden. Wens je veel sterkte ermee jimbo.![]()
Ben best lief hoor, ze weten gewoon dat ze niet met mij moeten fucken (insert thuglife). Heb duidelijke grenzen waar ze zich van bewust zijn. Beter meteen duidelijkheid dan een kind teveel speling geven waardoor ze het uittesten etc erg blijven doen en je niet srs nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Soow jij bent echt een kutjuf zeg
Doe het uit liefde.:@![]()
doe googlen dnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou zeg, was oprecht benieuwd.
![]()
he broederquote:stemmingswisseleen :$quote:mixed feelingsquote:just nottin speciaaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten![]()
Basisschoolkinderen lijken mij ook makkelijker dan pubers, pubers hebben altijd wel een weerwoord en die straf je niet zo makkelijk. Kindjes van 7/8 die stout zijn zet je even op de gang of in de hoekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke. Kleuters lijkt me niks, die pissen in hun broek en smeren snot aan je.![]()
Mijn lichaam is achteruit gegaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goede nieuws is iig dat je me daarvoor dus blijkbaar niet haatte.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is wel zo ja, ze vinden het altijd oneerlijk als ze straf krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Basisschoolkinderen lijken mij ook makkelijker dan pubers, pubers hebben altijd wel een weerwoord en die straf je niet zo makkelijk. Kindjes van 7/8 die stout zijn zet je even op de gang of in de hoek![]()
Wat broeder nerd? Neuk jij met je broers danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
he broeder
[..]
stemmingswisseleen :$
[..]
mixed feelings
[..]
just nottin speciaaaaaaaaaaal![]()
Ook al aan het vreten geslagen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn lichaam is achteruit gegaan![]()
Heerlijke videos vind ik datquote:![]()
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoekenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Basisschoolkinderen lijken mij ook makkelijker dan pubers, pubers hebben altijd wel een weerwoord en die straf je niet zo makkelijk. Kindjes van 7/8 die stout zijn zet je even op de gang of in de hoek![]()
spiermassa verloren zei een jongen :Squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook al aan het vreten geslagen?Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoeken![]()
Zie je hoe die sukkel met die krokodillen eerst stttttttttttt doet en dan er pas achterkomt waarom al die mensen zo schreeuwen.quote:![]()
Stop the violence
Down with the hate
Kom proteïne en eiwitten etenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
spiermassa verloren zei een jongen :S.
![]()
Welke minuut?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie je hoe die sukkel met die krokodillen eerst stttttttttttt doet en dan er pas achterkomt waarom al die mensen zo schreeuwen.![]()
Hell no dat Che ooit zingtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Crip het volgende:
che wist je nog dat je dit voor mij had gezongen op tc![]()
![]()
Doe eens beschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn lichaam is achteruit gegaanVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Snap ik wel, grenzen aangeven is het belangrijkstequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben best lief hoor, ze weten gewoon dat ze niet met mij moeten fucken (insert thuglife). Heb duidelijke grenzen waar ze zich van bewust zijn. Beter meteen duidelijkheid dan een kind teveel speling geven waardoor ze het uittesten etc erg blijven doen en je niet srs nemen.
Doe het uit liefde.:@![]()
Ik hoopte dat haar bh los zou schieten.quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Hoe staat het leven er verder voor, jongedame?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
spiermassa verloren zei een jongen :SSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogicaquote:![]()
lieg nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
deed ik. Hij zegt dat je liegt.![]()
ooh alleen zo kan je je hart winnenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Crip het volgende:
che wist je nog dat je dit voor mij had gezongen op tc![]()
![]()
Voor het eerst sinds tijden weer eens met KlapMongo eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
Poort van de hel eindelijk geslooptwat
![]()
zou dat de ultieme oplossing zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom proteïne en eiwitten eten.
jongen zei slapper/minder strak gewordenquote:!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogica
ja je was echt in gekke bui ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt
was beetje dronken toen ook![]()
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
donker frank!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe staat het leven er verder voor, jongedame?en de jouwe?
Daar kun je de zwaartekracht de schuld van geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jongen zei slapper/minder strak geworden!
Hahahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogica![]()
![]()
wrm doen hollanders dit nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis![]()
Rempje!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis
Ben blij dat je het hebt overleefdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis![]()
heheh iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden weer eens met KlapMongo eens
die politie ook echthurdurr foto's gemaakt maar die verdwenen spontaan
Stop the violence
Down with the hate
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom strooi je eigk met shit die niet gebeurd is?![]()
Françoisquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ripquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnisStop the violence
Down with the hate
op mijn 23e al?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar kun je de zwaartekracht de schuld van geven.
Jeetje. Iets vrolijker. Vergelijk het met een frisse, doch in het zonnetje warme lentedag.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoeken
Ga je niet hakken vanavond?![]()
Ies koltoer!quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben blij dat je het hebt overleefd"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Als een klas echt niet wil is er geen docent die daar wat aan kan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houden
Laat gaan johquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheid
die stimo is gwn hater![]()
Als je dat helpt in jouw fantasie wereldje vind ik dat ok, maar het is zo raar om Che dan aan te kijken en hij ook weer doet van: geen idee waarom ze zo praat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheid![]()
![]()
Ow bitch doe niet zo schijnheiligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
![]()
ja vgm zit die fitbit van haar te strak om haar pols waardoor haarbloed niet meer goed circuleertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
Wat kinderachtig ditquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
haha vanavond niet nee. 26 maart pas weer @ Mastersquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houden
![]()
Dat is vast de reden dat jij niet meer helder denkt, maar in jouw geval zal het vast een kledingstuk zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vgm zit die fitbit van haar te strak om haar pols waardoor haarbloed niet meer goed circuleert![]()
![]()
che is gewoon nu met mij op skype hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je dat helpt in jouw fantasie wereldje vind ik dat ok, maar het is zo raar om Che dan aan te kijken en hij ook weer doet van: geen idee waarom ze zo praat.![]()
Gezellig toch, in een kringetje zitten met blokjes kaas op tafelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem het alsjeblieft geen cultuur"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
hihi jelly dat ik met che skypequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is vast de reden dat jij niet meer helder denkt, maar in jouw geval zal het vast een kledingstuk zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: