SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie jongens moeten zich gewoon gedragen!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, leuk om te pronken met je dochter maar ook zoveel gekloot met jongens. Liever niet
één van mijn honden heeft ooit een stelletje betrapt in het bos. Dat was wel grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik vind het ongepast.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY MonchollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey MonsnollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kiest gewoon de verkeerdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie jongens moeten zich gewoon gedragen!![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
HEY MonchollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aighttquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wel hè. Post zo ff screen van m'n progress.
![]()
![]()
[..]
HEY Monchollymomentopname...-4,5k moest je wel slikken,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Scheer je me nu over een kamquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie jongens moeten zich gewoon gedragen!![]()
![]()
HAHHAHquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef McGrath het volgende: [..] Ga jij haar vader dan ook normaal behandelen, anders gaat zij mannen ook slecht behandelen.
nee ik haat jou door je m&ms heb ik trek gekregen gvd
![]()
Ja, wie weet ben jij ook wel zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Scheer je me nu over een kam
Ik moet minder naïef zijn.![]()
Lijkt me echt een ware nachtmerrie, een dochter hebben. Zou iedereen die ook maar naar mijn mening te dicht in te buurt komt naar de strot vliegen. Dan doe je geen oog meer dicht.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Welke -4,5k ? dat zijn transacties naar en van bookiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
momentopname...-4,5k moest je wel slikken,.![]()
das voor pussiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt hacken, zou ik doen als je niet meer kunt stoppen.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja soms he somssss doe ik wel ns lief
quote:
Ziek, bijna 1 trillion koekjes gemaakt nu![]()
![]()
Heb jij kinderen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me echt een ware nachtmerrie, een dochter hebben. Zou iedereen die ook maar naar mijn mening te dicht in te buurt komt naar de strot vliegen. Dan doe je geen oog meer dicht.![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, wie weet ben jij ook wel zo.
Ik moet minder naïef zijn.
gna gna![]()
Weet ik, loop je te dollen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke -4,5k ? dat zijn transacties naar en van bookies
Is dat BWIN trouwens?>Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
[..]
HEY MonchollyBALR. hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow, zo behandel je iemand die je iets aanbiedt niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHHAHnee ik haat jou door je m&ms heb ik trek gekregen gvd
![]()
Holy mother fucking godquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
swss kinderen... Ik word gek van mijn neefje. Hij valt zo vaak, huilt steeds. Word er depri van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me echt een ware nachtmerrie, een dochter hebben. Zou iedereen die ook maar naar mijn mening te dicht in te buurt komt naar de strot vliegen. Dan doe je geen oog meer dicht.![]()
noiiicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ah 17 uur meer, ik haal je nog wel in.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ziek, bijna 1 trillion koekjes gemaakt nu
Hele nacht laten draaien?![]()
Ik denk dat je er wel aan went, al zou ik denk ik super protective zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen kinderen.![]()
![]()
Sorry, kan geen gedetailleerde info gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet ik, loop je te dollen.
Is dat BWIN trouwens?>![]()
Ik voel mij zo naar nuNiet omdat ik die jongen heb afgewezen maar omdat ik zulke gasten blijkbaar aantrek
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah 17 uur meer, ik haal je nog wel in.
Hele nacht laten draaien?.
![]()
Maar het is ook je blonde haar hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
Ik voel mij zo naar nuNiet omdat ik die jongen heb afgewezen maar omdat ik zulke gasten blijkbaar aantrek
![]()
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawdd![]()
Grapje, ik heb ook geen kinderen. Lijkt me wel de kers op de taart des leven.Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Knap gedaan Che.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sorry, kan geen gedetailleerde info gevenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef xcachet het volgende:
![]()
![]()
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het is ook je blonde haar he![]()
Als ze op jou gaat lijken word het zeker zo'n losbolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawddHad to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Ik wil eerst 2 jongens, dan 2 meisjes en dan maakt het me niet meer uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawdd
7 in totaal, zie voor de namen een ander topique.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil dat mn eerste kind een meisje is ZE ZIJN ZO LEUKKK zoveel tutu's en alles en haar opsteken ohmygawdd![]()
![]()
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
swss kinderen... Ik word gek van mijn neefje. Hij valt zo vaak, huilt steeds. Word er depri van.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
NOTHINGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is nou eigenlijk doel van dat koekjesspeldingetje
dat is dan ook het doel![]()
Ja, af en toe, niet meer zoveel als vroeger tho.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben allang gestopt tho
Speel jij nog?
bwin
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Gewoon goed trainenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 23:06:47 ]![]()
NBAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, af en toe, niet meer zoveel als vroeger tho.
bwin
daar ligt het geld![]()
Weet iemand nou hoe dat werkt met die milk? Dat schijn je te kunnen unlocken maar zie er niks over.
![]()
7, watquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil eerst 2 jongens, dan 2 meisjes en dan maakt het me niet meer uit.
7 in totaal, zie voor de namen een ander topique.hoe kom je nu al op namen ik weet het nog niet
ik wil eigenlijk maximaal twee kinders.
![]()
Gewoon aan de uiers trekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet iemand nou hoe dat werkt met die milk? Dat schijn je te kunnen unlocken maar zie er niks over.
![]()
Nee, liever een cliffhanger en dan in de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebracht![]()
Sommige mensen reageren niet zo leuk als mijn neefje naar ze toegaat.. Ik vind dat lastig, want dan zie ik ze droog doen en ddan denk ik hallloooo je kan ook gewoon even glimlachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.
Mijn neefje is wel een echte allochtoon, hij is temperamentvol. Vandaag had hij 3 x een psycho bui.![]()
![]()
JAAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebracht![]()
7 lijkt me een mooi aantal, uiteraard blijft de vrouw thuis om ze op te voeden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
7, wathoe kom je nu al op namen ik weet het nog niet
ik wil eigenlijk maximaal twee kinders.
![]()
ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Doe je veel zie ik...hmm een keer verkennen.quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Tss hoezoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als ze op jou gaat lijken word het zeker zo'n losbolnee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
![]()
![]()
Graagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zet het door..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebrachtVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Haha ik weet hoe je eruit ziet nuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zehma highclass.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tss hoezonee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
![]()
Uh nee ik dump ze bij oma&opa, wil wel carrière maken en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
7 lijkt me een mooi aantal, uiteraard blijft de vrouw thuis om ze op te voeden.![]()
Emma is wel cuteVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Lol, vrouwen en carriere makenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uh nee ik dump ze bij oma&opa, wil wel carrière maken en zo.
Dit is mijn namenlijstje btw:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa![]()
Dit ventje was inderdaad ook een allochtoon. Vroeg die moeder 'mag ik 'm even naast u neerzetten, want hij huilt anders zo?'. Geen probleem. Ventje overal aan trekken, mijn neus, oren, mijn stropdas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sommige mensen reageren niet zo leuk als mijn neefje naar ze toegaat.. Ik vind dat lastig, want dan zie ik ze droog doen en ddan denk ik hallloooo je kan ook gewoon even glimlachen.
Mijn neefje is wel een echte allochtoon, hij is temperamentvol. Vandaag had hij 3 x een psycho bui.
Daar kun je toch ook niet boos om worden? Vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Je moet wel wat kunnen hebben hoor.
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Toch maar kinderen Frank?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ventje was inderdaad ook een allochtoon. Vroeg die moeder 'mag ik 'm even naast u neerzetten, want hij huilt anders zo?'. Geen probleem. Ventje overal aan trekken, mijn neus, oren, mijn stropdas.
Daar kun je toch ook niet boos om worden? Vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Je moet wel wat kunnen hebben hoor.
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk![]()
Zo'n kleine baby prinsesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tss hoezonee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Op zijn leeftijd?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch maar kinderen Frank?![]()
![]()
Wees blij dat Marie Curie wetenschap inging, sukkeltje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol, vrouwen en carriere maken
Dit is mijn namenlijstje btw:
[..]
Ik vind het een beetje standaard kakkersnaampjes srry![]()
![]()
zie dat nergens staanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
![]()
Ik kreeg altijd koffie in de flesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
![]()
Blijvend effect gehad.![]()
Ok moet jij weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Zou haar ook wel doen.![]()
Ik hou van klassieke dingen en niet van nieuwerwetse onzin.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wees blij dat Marie Curie wetenschap inging, sukkeltje.
Ik vind het een beetje standaard kakkersnaampjes srry
En Marie Curie had geen kinderen volgens mij.![]()
Dat is voor de moeder ook leuk.. Ik weet dat mensen soms niet weten hoe te reageren, maar een glimlachje is al leuk. Maar goed. Als zo'n ventje dan een psycho bui heeft zie ik sommige mensen naar mij kijken en glimlachen, dat is dan ook wel leuk.Voel ik mij minder beschaamd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit ventje was inderdaad ook een allochtoon. Vroeg die moeder 'mag ik 'm even naast u neerzetten, want hij huilt anders zo?'. Geen probleem. Ventje overal aan trekken, mijn neus, oren, mijn stropdas.
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk
Op de één of andere wijze zijn allochtoonse kinderen vaak gewoon net wat schreeuweriger dan blankies.
Ik kap hiermee hoor. Wilde al beginnen over mijn nichtje dat ook zo verdomde LIEF is![]()
Ze heeft twee kinderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou van klassieke dingen en niet van nieuwerwetse onzin.
En Marie Curie had geen kinderen volgens mij.
Tegenwoordig heet elk kind Jayda of Jayden lijkt het.![]()
Neuh... Prima zo. Maar ik vind die kleintjes altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch maar kinderen Frank?Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En ik vind vooral die kleine handjes altijd zo leuk, exact een mini uitvoering van volwassen handen. Als je dan je vinger uitsteekt pakt dat het zo beet. Dat is hartstikke leuk![]()
![]()
Ik heb echt een hekel aan kinderen maar toch trekken ze op wonderbaarlijke manier naar me toe
Had to sacrifice, never know what pain will bring.![]()
Bah. Gewoon normaal doen vind ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft twee kinderen.
Tegenwoordig heet elk kind Jayda of Jayden lijkt het.![]()
Sommige mensen zijn zo onhebbelijk. Ik vind altijd dat je wel ergens tegen moet kunnen hoor. Laat zo'n kind lekker joh.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is voor de moeder ook leuk.. Ik weet dat mensen soms niet weten hoe te reageren, maar een glimlachje is al leuk. Maar goed. Als zo'n ventje dan een psycho bui heeft zie ik sommige mensen naar mij kijken en glimlachen, dat is dan ook wel leuk.Voel ik mij minder beschaamd.
Op de één of andere wijze zijn allochtoonse kinderen vaak gewoon net wat schreeuweriger dan blankies.
Ik kap hiermee hoor. Wilde al beginnen over mijn nichtje dat ook zo verdomde LIEF isSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
Je moet wel duidelijk maken wat wel mag en wat niet mag, voor je het weet nemen ze een loopje met je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo onhebbelijk. Ik vind altijd dat je wel ergens tegen moet kunnen hoor. Laat zo'n kind lekker joh.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
ow wat lief is ie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
Haha wat een playerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: