ik denk aan dijenkletsers, en maar goed dat opso van die goede dijen heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij kletsen denk ik aan vlees dat tegen elkaar kletst.
Dat is ketsenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij kletsen denk ik aan vlees dat tegen elkaar kletst.
Met al die prankers tegenwoordig denk ik al heel snel dat iemand met een verborgen camera een prank uithaaltquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel het altijd moeilijk is om te zeggen omdat het moment van onverwachts komt en iedereen dan anders reageert zou ik zo'n figuur toch wel bij zijn kloten grijpen als ik zoiets zou zien. Denk ik dan. Of ik ben verbouwereerd en doe helemaal niets.
Deze niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
die foto is niet photoshop ofzo hoor
Ik vind je sexicistisch opmerkingen niet zo prettig, wil je daar mee ophouden?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent jong en blond. Zolang je maar goed op jezelf let, want mannen kunnen heel vals zijn.
Sws pratenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Montelly kan gewoon nog niet zo goed praten, daar kan hij niks aan doen.
Ik heb een keer mensen seks zien hebben in de zee. Kinderen stonden er om heen, mensen er om heen. Maar het duurde echt kort en ik dahct alleen maar wtf doen zij?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel het altijd moeilijk is om te zeggen omdat het moment van onverwachts komt en iedereen dan anders reageert zou ik zo'n figuur toch wel bij zijn kloten grijpen als ik zoiets zou zien. Denk ik dan. Of ik ben verbouwereerd en doe helemaal niets.
Ik leer helaas altijd de harde weg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent jong en blond. Zolang je maar goed op jezelf let, want mannen kunnen heel vals zijn.
Hahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sws praten...gewoon chocken op dick bedoel je.
Spannend hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een keer mensen seks zien hebben in de zee. Kinderen stonden er om heen, mensen er om heen. Maar het duurde echt kort en ik dahct alleen maar wtf doen zij?
Dat ja, denk dat dat ook meespeelt. Die momenten dat je bij je eigen denkt. 'zie ik dat nou goed? Nee, dat kan niet'.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een keer mensen seks zien hebben in de zee. Kinderen stonden er om heen, mensen er om heen. Maar het duurde echt kort en ik dahct alleen maar wtf doen zij?
Sorry hoor, koekenbakker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gvd dat was de grap juist Sherlock
Nou ja, ik was op mijn 20ste ook naief, hoor. Aldoende leer je van dat soort hufters,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik leer helaas altijd de harde weg.
Omfffffgquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Welke converstatie, kontversatie zul je bedoelen
Heb ik ook altijd als ik in de spiegel kijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja, denk dat dat ook meespeelt. Die momenten dat je bij je eigen denkt. 'zie ik dat nou goed? Nee, dat kan niet'.
Ja dat geloof ik best. Maar ik kan niet tegen mensen die vriendelijk tegen mij zijn zeggen: "Ik weet niet wat je van mij wilt maar hier heb ik geen zin in." Dat is in mijn ogen echt lullig..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ik was op mijn 20ste ook naief, hoor. Aldoende leer je van dat soort hufters,
Ze zal er wel om gevraagd hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou ik toch ook niet met mijzelf kunnen leven als achteraf blijkt dat ik heb staan toekijken hoe iemand werd verkracht.
Maar dat zie je toch? Een meisje dat tegen stribbelt? Huilt? In shock?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou ik toch ook niet met mijzelf kunnen leven als achteraf blijkt dat ik heb staan toekijken hoe iemand werd verkracht.
Ik zat te twijfelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ja, denk dat dat ook meespeelt. Die momenten dat je bij je eigen denkt. 'zie ik dat nou goed? Nee, dat kan niet'.
Ga je dan ook in op elke straatverkoper die je tegen komt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best. Maar ik kan niet tegen mensen die vriendelijk tegen mij zijn zeggen: "Ik weet niet wat je van mij wilt maar hier heb ik geen zin in." Dat is in mijn ogen echt lullig..
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, ik was op mijn 20ste ook naief, hoor. Aldoende leer je van dat soort hufters,
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je zelf nooit sex gehad in zee/zwembad?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Heb je zelf nooit sex gehad in zee/zwembad?
Dit ja, leuk om te pronken met je dochter maar ook zoveel gekloot met jongens. Liever nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees weet ik weer waarom ik later geen dochter wil.
Ik wel een keer in een kleedhokje van een zwembad, dat was vet oncomfortabel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Heb je zelf nooit sex gehad in zee/zwembad?
En een winkeloverval? Of straatroof?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gemis. Dan ben je namelijk gewichtloos..en komen allerlei perks vrij.quote:
Nee, die negeer ik gewoon.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je dan ook in op elke straatverkoper die je tegen komt?
Dat denk je wel ja. Het is ook heel gemakkelijk om te zeggen - en dat denk ik nu ook - dan grijp ik meteen in. Maar in de praktijk blijkt dat veel mensen 'bevriezen'. Dus ik zou niet weten hoe ik zou reageren op het moment van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dat zie je toch? Een meisje dat tegen stribbelt? Huilt? In shock?
is gewoon spannendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind seks in het openbaar not done. Anderen hoeven dat niet mee te krijgen, vind het onbeschoft.
Wtf, zo'n lieve uitspraak van jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Zolang jullie de mama van een dochter respectvol behandelen, dan leert zij echt wel hoe een echte man moet zijn hoor.
Gemis. Dan ben je namelijk gewichtloos..en komen allerlei perks vrij.quote:
Haha wel hèquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
mggy ik begrijp eindelijk de interesse in het spelletje
als je het ff doet is het best verslavemd
Ga jij haar vader dan ook normaal behandelen, anders gaat zij mannen ook slecht behandelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Zolang jullie de mama van een dochter respectvol behandelen, dan leert zij echt wel hoe een echte man moet/hoort te zijn.
Ja soms he somssss doe ik wel ns liefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, zo'n lieve uitspraak van je.
Fucking erg verslavend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
mggy ik begrijp eindelijk de interesse in het spelletje
als je het ff doet is het best verslavemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |