quote:
quote:
Zou met jullie swappen in groepschat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leerlingen deden dit ook en ik heb toen maar even meegedaan
Dan nog als jij gewoon met die gast mee loopt kan hij best veel doen. Niet eens per se aanranden, maar je bent zo je portemonnee kwijt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loop geen steegjes in of zo, haha. Gewoon in de stad.
Ja, daar ontkom je niet aan als je gaat bodypainten.quote:
dm je nummerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou met jullie swappen in groepschat.
Je kan gewoon een gesprek met een man voeren hoor..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieeeuuuuwww ieuw ieuw![]()
cach loop niet zomaar mee met enge mannen al lijken ze zo vriendelijk
verkrachten is ook zo gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan nog als jij gewoon met die gast mee loopt kan hij best veel doen. Niet eens per se aanranden, maar je bent zo je portemonnee kwijt.
Kan best zonder lichamelijk contact hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom je niet aan als je gaat bodypainten.
Ja toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan gewoon een gesprek met een man voeren hoor..
Juist dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fucking honderden mensen om je heen
Een gemiddelde Syrier in Koln draait er zijn hand niet voor omquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ben er niet zo in thuis.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan best zonder lichamelijk contact hoor.
ahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hij pakte mijn hand vast. Echt wtf. Als ik er zo over nadenk ook
Hij vroeg of ik met hem mee wilde naar zijn appartement want hij had mooi uitzicht op het dak. Nee, dat doe ik niet, lijk wel gek.quote:
met airbrush hoef je niemand aan te rakenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ben er niet zo in thuis.
Ken je het verhaal van dat meisje dat is verkracht tijdens een concert te midden van duizenden mensen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral als ze bruin zijn gebeurt dat vaak.
Je weet hoe dit werkt stimoquote:
Dit was geen concert, waar mensen dicht op elkaar staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van dat meisje dat is verkracht tijdens een concert te midden van duizenden mensen?
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kan me niet voorstellen dat je weigert na zo'n romantisch tafereel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik met hem mee wilde naar zijn appartement want hij had mooi uitzicht op het dak. Nee, dat doe ik niet, lijk wel gek.
Ik ook niet, maar het lijkt me dat alleen een verfkwast je aan hoeft te raken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ben er niet zo in thuis.
Dank voor je tip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van dat meisje dat is verkracht tijdens een concert te midden van duizenden mensen?
Merk ik vanuit jouw verhaaltjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan gewoon een gesprek met een man voeren hoor..
Montelly kan gewoon nog niet zo goed praten, daar kan hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Merk ik vanuit jouw verhaaltjes.
Ik vind je naief en ook wel lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit was geen concert, waar mensen dicht op elkaar staan.
Wtf, op de eerste rij en ook nog gewoon gefilmdquote:Een tienermeisje is tijdens een concert van Keith Urban in Boston verkracht voor de ogen van honderden fans. Het optreden van de man van Nicole Kidman had plaats in het Xfinity Center en eindigde in chaos. Omstanders beseften niet dat het seksuele contact niet met wederzijdse toestemming gebeurde en keken geamuseerd toe. Een 18-jarige werd na afloop opgepakt op verdenking van aanranding, dat meldt de Daily Mail.
Een vrouw stapte naar de politie met de melding van de verkrachting. Ze had met eigen ogen gezien hoe een meisje op de eerste rij verkracht werd. Toen ze het slachtoffer vroeg of ze ingestemd had met de seks, antwoordde de tiener ontkennend. De vrouw had net daarvoor de dader van het meisje weggetrokken, waarop die in de menigte verdween. De politie kon hem, Sean Murphy uit Roxbury in Massachusetts, alsnog oppakken. Wat later stapten verschillende fans naar de politie met opnames van de verkrachting.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:37 schreef Che_ het volgende:
He MMGtollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Monsnolly![]()
Ja ben ik ook. Maar niet domquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je naief en ook wel lief eigenlijk.Ik bedoel, prima als hij gezellig door de stad heen wilt lopen. Maar dit werd raar.
![]()
Geen flauw idee waarom, maar ik krijg er altijd zo'n beeld van vingerverven bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me dat alleen een verfkwast je aan hoeft te raken.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
wat is racisitsche?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je racisitsche comments niet prettig. wil je daar mee ophouden?![]()
Gelukkig dat je het op tijd door hebt!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. Maar niet domIk bedoel, prima als hij gezellig door de stad heen wilt lopen. Maar dit werd raar.
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Montelly kan gewoon nog niet zo goed praten, daar kan hij niks aan doen.![]()
Hoe gaat het bij jou, stel ik kom NU naar je toe en knoop gesprekje aan, niet aan me zitten he ;s![]()
Stond op facebook dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat wij best gezellig kunnen kletsen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het bij jou, stel ik kom NU naar je toe en knoop gesprekje aan, niet aan me zitten he ;s![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom laat je verliezen weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey MonsnollyVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Bij kletsen denk ik aan vlees dat tegen elkaar kletst.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat wij best gezellig kunnen kletsen.![]()
Hoewel het altijd moeilijk is om te zeggen omdat het moment van onverwachts komt en iedereen dan anders reageert zou ik zo'n figuur toch wel bij zijn kloten grijpen als ik zoiets zou zien. Denk ik dan. Of ik ben verbouwereerd en doe helemaal niets.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, op de eerste rij en ook nog gewoon gefilmd.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je echt zeiken om tikfouten?![]()
![]()
kletsen of ketsen. IKSDEEquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat wij best gezellig kunnen kletsen.![]()
Je bent jong en blond. Zolang je maar goed op jezelf let, want mannen kunnen heel vals zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ben ik ook. Maar niet domIk bedoel, prima als hij gezellig door de stad heen wilt lopen. Maar dit werd raar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: