Wow, nog meer dochters maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik ook langer vruchtbaar blijven met deze tactiek?
kraai gewoon op mn schouders.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal in die dreadlocks van je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:37 schreef Che_ het volgende:
He MMGtollyZehma nooit verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel lekker bovenop je wajong.
Nog geen plannen voor de eerste trouwens, chai?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik ook langer vruchtbaar blijven met deze tactiek?
quote:
is geen grap jongonsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij zou er iets mee moeten doen idd, werkelijk hilarisch. Wat een dijenkletser, eerlijk waar.
😂quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zehma nooit verloren. Wel lekker bovenop je wajong.
Die bedoel ik. Gewoon oppakken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
grath die ene student mt zn bbgun is echt een mongool:')
dat burnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zehma nooit verloren. Wel lekker bovenop je wajong.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:37 schreef Che_ het volgende:
He MMGtollyfakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BB gun is nice though.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
grath die ene student mt zn bbgun is echt een mongool:')
Wel lief eendje, jammer dat hij dood is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Crip het volgende:
dat linkereendje voor kijkt wel beetje retard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |