ja gewoon doodgaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben al jaren 24 gebleven. Je kunt heel gemakkelijk jong blijven.
Allemaal door dat trainingspakkiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sure, vandaar dat je vragen over je leeftijd ontwijkt als de pest.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
hihihiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je wel wat jonger zou zijn.
ik weet t gwnhoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sure, vandaar dat je vragen over je leeftijd ontwijkt als de pest.
Dat is te omslachtig. Gewoon niet meer vieren. Dan blijf je - al ben je meerdere decennia verder - die leeftijd.quote:
ik vind r nog steeds te jong. Alles tussen de 14 en 66 hoeft voor mij nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon een oud wijf. Daar gaan mijn fantasieėn.
ik word wel wat jaartjes jonger geschat vaakquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zie je er ook jong uit voor je leeftijd?
de oudste is de baasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook, je bent gewoon ouder dan ik.
Picsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik word wel wat jaartjes jonger geschat vaak
Met jou mag je gezien worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik word wel wat jaartjes jonger geschat vaak
kom maar bij mijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:23 schreef anti-loper het volgende:
shit jonge waarom is iedereen hier zo oud
Shit je hebt me door.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vandaar dat Montelly zo zit te likken bij de jongere damesch hier
plsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je leeftijd niet willen zeggen, hoe fucking kinderachtig. En dat zijn dan 30+'ers, man man man.
wij zijn jong en knapquote:
fukquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je wilt graag dat Niels de baas over je speelt?
Ik zou daar ook te verlegen voor zijn hoor, wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, sorry, snap nog niet hoe dat allemaal moet ;s
natuurkunde is niet echt jouw ding hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn als een klok. Als je de batterijen niet meer vervangt of het ding niet meer opwindt, dan stop het. Bijv. om 10 voor 11. Wanneer je dan ook kijkt, het is 10 voor 11.
Zo ook met verjaardagen. Als je ze niet meer viert, wel, dan blijft het bij een bepaalde leeftijd.
Maak dat jezelf vooral wijs, opa.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn als een klok. Als je de batterijen niet meer vervangt of het ding niet meer opwindt, dan stop het. Bijv. om 10 voor 11. Wanneer je dan ook kijkt, het is 10 voor 11.
Zo ook met verjaardagen. Als je ze niet meer viert, wel, dan blijft het bij een bepaalde leeftijd.
Okéquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. eerst t stappenplan doorlopen
waarom zo grumpy?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maak dat jezelf vooral wijs, opa.
Onzin, ik vier het al jaren niet meer en ik ben echt geen 19.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee stond er los van. Kwam even om aandacht hengelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo rip, was t beledigend bedoeld
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee stond er los van. Kwam even om aandacht hengelen.
al die jongens blij gemaakt met een dood vogeltjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
kut gelijk mijn hele dm vol ,was maar geintje jongens
zag die rekenfout welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef Murdera het volgende:
Ik vier mn verjaardag soms 3 keer per jaar, fuck it. Ik ben echt geen 45
ik zag vandaag opgezette kuikens, sommigen mismaakt (2 hoofdjes) en 1 met 2 paar potenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
al die jongens blij gemaakt met een dood vogeltje
Okéquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag vandaag opgezette kuikens, sommigen mismaakt (2 hoofdjes) en 1 met 2 paar potenfucking centaurchicken. Maar 125 vond ik toch teveel
als je geen benzine meer in je auto doet gaat de km stand toch ook niet meer vooruitquote:
Je ouders waren 9 maanden voor je geboorte dom.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als je geen benzine meer in je auto doet gaat de km stand toch ook niet meer vooruit
jij bent echt dom
ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:30 schreef Montelly het volgende:
Zo hamburgers maken, american style
Gheheheehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als je geen benzine meer in je auto doet gaat de km stand toch ook niet meer vooruit
jij bent echt dom
Mijn opa heeft ook opgezette beesten. Ook een paar hertenkopjes die wat afwijkingen hebben. Maar niet echt misvormde dingen.quote:
Ik haat het meer omdat ik 3 keer langer moest lachen dan ik van plan wasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind hem best goed hoor, wat haat je tegen m'n boy zeer.
neen linkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef McGrath het volgende:
Crip, heb je dat filmpje van munchies gezien over jagers in nederland?
nicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ook opgezette beesten. Ook een paar hertenkopjes die wat afwijkingen hebben. Maar niet echt misvormde dingen.
quote:
Allemaal in die dreadlocks van je?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een kraai, spin, gewei, schapenschedel, en nog wat botjes.
Zou ik ook langer vruchtbaar blijven met deze tactiek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, nog meer dochters maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik ook langer vruchtbaar blijven met deze tactiek?
kraai gewoon op mn schouders.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal in die dreadlocks van je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:37 schreef Che_ het volgende:
He MMGtollyZehma nooit verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel lekker bovenop je wajong.
Nog geen plannen voor de eerste trouwens, chai?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik ook langer vruchtbaar blijven met deze tactiek?
quote:
is geen grap jongonsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij zou er iets mee moeten doen idd, werkelijk hilarisch. Wat een dijenkletser, eerlijk waar.
😂quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zehma nooit verloren. Wel lekker bovenop je wajong.
Die bedoel ik. Gewoon oppakken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
grath die ene student mt zn bbgun is echt een mongool:')
dat burnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zehma nooit verloren. Wel lekker bovenop je wajong.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:37 schreef Che_ het volgende:
He MMGtollyfakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BB gun is nice though.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
grath die ene student mt zn bbgun is echt een mongool:')
Wel lief eendje, jammer dat hij dood is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Crip het volgende:
dat linkereendje voor kijkt wel beetje retard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |