kom maar bij mijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:23 schreef anti-loper het volgende:
shit jonge waarom is iedereen hier zo oud
Shit je hebt me door.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vandaar dat Montelly zo zit te likken bij de jongere damesch hier
plsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je leeftijd niet willen zeggen, hoe fucking kinderachtig. En dat zijn dan 30+'ers, man man man.
wij zijn jong en knapquote:
fukquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je wilt graag dat Niels de baas over je speelt?
Ik zou daar ook te verlegen voor zijn hoor, wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, sorry, snap nog niet hoe dat allemaal moet ;s
natuurkunde is niet echt jouw ding hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn als een klok. Als je de batterijen niet meer vervangt of het ding niet meer opwindt, dan stop het. Bijv. om 10 voor 11. Wanneer je dan ook kijkt, het is 10 voor 11.
Zo ook met verjaardagen. Als je ze niet meer viert, wel, dan blijft het bij een bepaalde leeftijd.
Maak dat jezelf vooral wijs, opa.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn als een klok. Als je de batterijen niet meer vervangt of het ding niet meer opwindt, dan stop het. Bijv. om 10 voor 11. Wanneer je dan ook kijkt, het is 10 voor 11.
Zo ook met verjaardagen. Als je ze niet meer viert, wel, dan blijft het bij een bepaalde leeftijd.
Okéquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. eerst t stappenplan doorlopen
waarom zo grumpy?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maak dat jezelf vooral wijs, opa.
Onzin, ik vier het al jaren niet meer en ik ben echt geen 19.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee stond er los van. Kwam even om aandacht hengelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo rip, was t beledigend bedoeld
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee stond er los van. Kwam even om aandacht hengelen.
al die jongens blij gemaakt met een dood vogeltjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef madeliefff het volgende:
kut gelijk mijn hele dm vol ,was maar geintje jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |