zag die rekenfout welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef Murdera het volgende:
Ik vier mn verjaardag soms 3 keer per jaar, fuck it. Ik ben echt geen 45
ik zag vandaag opgezette kuikens, sommigen mismaakt (2 hoofdjes) en 1 met 2 paar potenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
al die jongens blij gemaakt met een dood vogeltje
Okéquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag vandaag opgezette kuikens, sommigen mismaakt (2 hoofdjes) en 1 met 2 paar potenfucking centaurchicken. Maar 125 vond ik toch teveel
als je geen benzine meer in je auto doet gaat de km stand toch ook niet meer vooruitquote:
Je ouders waren 9 maanden voor je geboorte dom.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als je geen benzine meer in je auto doet gaat de km stand toch ook niet meer vooruit
jij bent echt dom
ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:30 schreef Montelly het volgende:
Zo hamburgers maken, american style
Gheheheehequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als je geen benzine meer in je auto doet gaat de km stand toch ook niet meer vooruit
jij bent echt dom
Mijn opa heeft ook opgezette beesten. Ook een paar hertenkopjes die wat afwijkingen hebben. Maar niet echt misvormde dingen.quote:
Ik haat het meer omdat ik 3 keer langer moest lachen dan ik van plan wasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind hem best goed hoor, wat haat je tegen m'n boy zeer.
neen linkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef McGrath het volgende:
Crip, heb je dat filmpje van munchies gezien over jagers in nederland?
nicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ook opgezette beesten. Ook een paar hertenkopjes die wat afwijkingen hebben. Maar niet echt misvormde dingen.
quote:
Allemaal in die dreadlocks van je?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een kraai, spin, gewei, schapenschedel, en nog wat botjes.
Zou ik ook langer vruchtbaar blijven met deze tactiek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn als een klok. Als je de batterijen niet meer vervangt of het ding niet meer opwindt, dan stop het. Bijv. om 10 voor 11. Wanneer je dan ook kijkt, het is 10 voor 11.
Zo ook met verjaardagen. Als je ze niet meer viert, wel, dan blijft het bij een bepaalde leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |