quote:
quote:
Zou met jullie swappen in groepschat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leerlingen deden dit ook en ik heb toen maar even meegedaan
Dan nog als jij gewoon met die gast mee loopt kan hij best veel doen. Niet eens per se aanranden, maar je bent zo je portemonnee kwijt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loop geen steegjes in of zo, haha. Gewoon in de stad.
Ja, daar ontkom je niet aan als je gaat bodypainten.quote:
dm je nummerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou met jullie swappen in groepschat.
Je kan gewoon een gesprek met een man voeren hoor..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieeeuuuuwww ieuw ieuw![]()
cach loop niet zomaar mee met enge mannen al lijken ze zo vriendelijk
verkrachten is ook zo gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan nog als jij gewoon met die gast mee loopt kan hij best veel doen. Niet eens per se aanranden, maar je bent zo je portemonnee kwijt.
Kan best zonder lichamelijk contact hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom je niet aan als je gaat bodypainten.
Ja toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan gewoon een gesprek met een man voeren hoor..
Juist dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fucking honderden mensen om je heen
Een gemiddelde Syrier in Koln draait er zijn hand niet voor omquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ben er niet zo in thuis.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan best zonder lichamelijk contact hoor.
ahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, hij pakte mijn hand vast. Echt wtf. Als ik er zo over nadenk ook
Hij vroeg of ik met hem mee wilde naar zijn appartement want hij had mooi uitzicht op het dak. Nee, dat doe ik niet, lijk wel gek.quote:
met airbrush hoef je niemand aan te rakenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ben er niet zo in thuis.
Ken je het verhaal van dat meisje dat is verkracht tijdens een concert te midden van duizenden mensen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vooral als ze bruin zijn gebeurt dat vaak.
Je weet hoe dit werkt stimoquote:
Dit was geen concert, waar mensen dicht op elkaar staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van dat meisje dat is verkracht tijdens een concert te midden van duizenden mensen?
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kan me niet voorstellen dat je weigert na zo'n romantisch tafereel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik met hem mee wilde naar zijn appartement want hij had mooi uitzicht op het dak. Nee, dat doe ik niet, lijk wel gek.
Ik ook niet, maar het lijkt me dat alleen een verfkwast je aan hoeft te raken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ben er niet zo in thuis.
Dank voor je tip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van dat meisje dat is verkracht tijdens een concert te midden van duizenden mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |