Nee man. Voor kinderen met een mix van ons uiterlijk is dat gewoon dope. Beter dan Luuk en Finn en Fedde enzo.quote:
Jawel. Mensen die elkaar - terwijl we allemaal dromen hebben, geliefden, drang naar een betere wereld, kortom, in essentie hetzelfde - de schedel in slaan... Ik vind dat de grootste idioterie die er bestaat. Al het leven is waardevol en dient ook zo behandeld te worden. Enkele uitzonderingen - zoals de Utrechtse serieverkrachter om maar iets te noemen, of bijv. bepaalde lieden van IS - daargelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?
Ken dat spelletje wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio DJ's uit GTA Vice City, spel van 13 jaar oud ondertussen.
Thema was wel de 80's
Ja ach, ik heb denk ik de ballen niet om voor iets als Toni Jean te gaan (een nicht van me uit NZ heet zo en vind het eigenlijk nog steeds de aller vetste naam ooit).quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms... Soms moet je verstandig zijn en je mening voor je houden..
Denk niet dat dat je lukt, maar okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leon, ik kom NU naar je toe met mongo
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms... Soms moet je verstandig zijn en je mening voor je houden..
Wat vond jij van het vluchtelingendebat eergisteren?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.
Zou hem anders door kunnen verwijzen naar F&L of POL voor bepaalde vraagstukken waar hier niemand op zit te wachten.
Ben jij een Maori toevallig?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb denk ik de ballen niet om voor iets als Toni Jean te gaan (een nicht van me uit NZ heet zo en vind het eigenlijk nog steeds de aller vetste naam ooit).
Je moet van je hart geen moordkuil maken, zeggen ze weleens. Soms iets te letterlijk opgevat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.
Zou hem anders door kunnen verwijzen naar F&L of POL voor bepaalde vraagstukken waar hier niemand op zit te wachten.
Niet gevolgd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vond jij van het vluchtelingendebat eergisteren?
Wijze man deze Frank.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet van je hart geen moordkuil maken, zeggen ze weleens. Soms iets te letterlijk opgevat.
Hermann's hol daarentegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet gevolgd.
En ik vind het nogal een een gewaagde uitspraak om te zeggen dat ze m'n hol in kunnen, zoveel ruimte is er niet.
Hoe kom je er bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij een Maori toevallig?
Waren die anderen wel erg sloomquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan goed zwemmen ja. Van die tien miljoen zaadcellen zwom ik het snelste.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet gevolgd.
En ik vind het nogal een een gewaagde uitspraak om te zeggen dat ze m'n hol in kunnen, zoveel ruimte is er niet.
Had ik maar iets meer m'n best gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:06 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 12 februari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 344 HPLC
02. 327 NoelGallagher
Klik hier voor meer stats
Zit vol met handdoeken en mexicanosquote:
wat scheurt moet je naaienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Ik heb gewoon 1000 posts in drie dagen. Hopelijk valt er morgen een dakpan op mijn rechterhandquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ik maar iets meer m'n best gedaan![]()
Wat een kutnamenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia