En dit wel een beetje. Alhoewel, eigenlijk vind ik de meeste mensen best aardig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.
Heb jouw woensdag-UI anders een tijd niet gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is geheel vrijblijvend, maar vaste UI is beste UI
Ik zal DJ Toni weer even zettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jouw woensdag-UI anders een tijd niet gezien
Vanwaar altijd die anglicismen in je taalgebruik? 'Existent'. Afschuwelijke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.
Het is moeilijk bescheiden te blijven,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er geselecteerd werd op kwaliteitusers bleef ik alleen over
Dat is ook weer beetje té
Eigenlijk Frans maar oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die anglicismen in je taalgebruik? 'Existent'. Afschuwelijke ontwikkeling.
Als we een dochter krijgen noemen we die Toniquote:
Kijk, als wereldleiders zoiets zouden zeggen, dan zijn er geen oorlogen meer.quote:
poppetje gezien, kastje dichtquote:
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, als wereldleiders zoiets zouden zeggen, dan zijn er geen oorlogen meer.
wat vind je van Jimmy Dean?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we een dochter krijgen noemen we die Toni
Eigenlijk Sade als dit een meisje was geweest, dat was de eerste optie. Misschien Toni Sade. Of Billie.Of Jean.
Of Billie Jean.
Zoveel vette vernamingen.
Wat een kutnamen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we een dochter krijgen noemen we die Toni
Eigenlijk Sade als dit een meisje was geweest, dat was de eerste optie. Misschien Toni Sade. Of Billie.Of Jean.
Of Billie Jean.
Zoveel vette vernamingen.
leon, ik kom NU naar je toe met mongoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb zelden zulke goede diarree gezien ja
Radio DJ's uit GTA Vice City, spel van 13 jaar oud ondertussen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |