SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horkquote:
Feministen zijn nog erger dan marokkanen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als we dadelijk de feministische bond op ons dak krijgen, alle uitspraken hier gemaakt zijn onder voorbehoud en ik ben niet aansprakelijk noch verantwoordelijk.
Dat is Sade volgens mij he, in je UI?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Hoe doe je zo een UI in de OP en doe mij even ook erbij.
Ik ga eens kijken of het mij lukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Je moest eens weten wat een drama zo'n OP levertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Nee dat ben ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is Sade volgens mij he, in je UI?
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Als twee druppels eigenlijk. Jeetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik.
Maar ik heb wel iets weg van Sade.Best veel. Eigenlijk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het mij lukt.
Wow voel me vereerd.quote:
Meedenken. Kijk, daar win je een oorlog mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht, ik bespaar je de moeite
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.
Zouden meer mensen moeten doen. Clichéval.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meedenken. Kijk, daar win je een oorlog mee.
Dat is geheel vrijblijvend, maar vaste UI is beste UIquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen zouden niet van UI moeten veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |