SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horkquote:
Feministen zijn nog erger dan marokkanen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als we dadelijk de feministische bond op ons dak krijgen, alle uitspraken hier gemaakt zijn onder voorbehoud en ik ben niet aansprakelijk noch verantwoordelijk.
Dat is Sade volgens mij he, in je UI?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Hoe doe je zo een UI in de OP en doe mij even ook erbij.
Ik ga eens kijken of het mij lukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Je moest eens weten wat een drama zo'n OP levertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Nee dat ben ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is Sade volgens mij he, in je UI?
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Als twee druppels eigenlijk. Jeetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik.
Maar ik heb wel iets weg van Sade.Best veel. Eigenlijk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het mij lukt.
Wow voel me vereerd.quote:
Meedenken. Kijk, daar win je een oorlog mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht, ik bespaar je de moeite
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.
Zouden meer mensen moeten doen. Clichéval.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meedenken. Kijk, daar win je een oorlog mee.
Dat is geheel vrijblijvend, maar vaste UI is beste UIquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen zouden niet van UI moeten veranderen.
En dit wel een beetje. Alhoewel, eigenlijk vind ik de meeste mensen best aardig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.
Heb jouw woensdag-UI anders een tijd niet gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is geheel vrijblijvend, maar vaste UI is beste UI
Ik zal DJ Toni weer even zettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jouw woensdag-UI anders een tijd niet gezien
Vanwaar altijd die anglicismen in je taalgebruik? 'Existent'. Afschuwelijke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.
Het is moeilijk bescheiden te blijven,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er geselecteerd werd op kwaliteitusers bleef ik alleen over
Dat is ook weer beetje té
Eigenlijk Frans maar oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die anglicismen in je taalgebruik? 'Existent'. Afschuwelijke ontwikkeling.
Als we een dochter krijgen noemen we die Toniquote:
Kijk, als wereldleiders zoiets zouden zeggen, dan zijn er geen oorlogen meer.quote:
poppetje gezien, kastje dichtquote:
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, als wereldleiders zoiets zouden zeggen, dan zijn er geen oorlogen meer.
wat vind je van Jimmy Dean?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we een dochter krijgen noemen we die Toni
Eigenlijk Sade als dit een meisje was geweest, dat was de eerste optie. Misschien Toni Sade. Of Billie.Of Jean.
Of Billie Jean.
Zoveel vette vernamingen.
Wat een kutnamen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we een dochter krijgen noemen we die Toni
Eigenlijk Sade als dit een meisje was geweest, dat was de eerste optie. Misschien Toni Sade. Of Billie.Of Jean.
Of Billie Jean.
Zoveel vette vernamingen.
leon, ik kom NU naar je toe met mongoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb zelden zulke goede diarree gezien ja
Radio DJ's uit GTA Vice City, spel van 13 jaar oud ondertussen.quote:
Nee man. Voor kinderen met een mix van ons uiterlijk is dat gewoon dope. Beter dan Luuk en Finn en Fedde enzo.quote:
Jawel. Mensen die elkaar - terwijl we allemaal dromen hebben, geliefden, drang naar een betere wereld, kortom, in essentie hetzelfde - de schedel in slaan... Ik vind dat de grootste idioterie die er bestaat. Al het leven is waardevol en dient ook zo behandeld te worden. Enkele uitzonderingen - zoals de Utrechtse serieverkrachter om maar iets te noemen, of bijv. bepaalde lieden van IS - daargelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?
Ken dat spelletje wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio DJ's uit GTA Vice City, spel van 13 jaar oud ondertussen.
Thema was wel de 80's
Ja ach, ik heb denk ik de ballen niet om voor iets als Toni Jean te gaan (een nicht van me uit NZ heet zo en vind het eigenlijk nog steeds de aller vetste naam ooit).quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms... Soms moet je verstandig zijn en je mening voor je houden..
Denk niet dat dat je lukt, maar okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leon, ik kom NU naar je toe met mongo
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms... Soms moet je verstandig zijn en je mening voor je houden..
Wat vond jij van het vluchtelingendebat eergisteren?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.
Zou hem anders door kunnen verwijzen naar F&L of POL voor bepaalde vraagstukken waar hier niemand op zit te wachten.
Ben jij een Maori toevallig?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb denk ik de ballen niet om voor iets als Toni Jean te gaan (een nicht van me uit NZ heet zo en vind het eigenlijk nog steeds de aller vetste naam ooit).
Je moet van je hart geen moordkuil maken, zeggen ze weleens. Soms iets te letterlijk opgevat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.
Zou hem anders door kunnen verwijzen naar F&L of POL voor bepaalde vraagstukken waar hier niemand op zit te wachten.
Niet gevolgd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vond jij van het vluchtelingendebat eergisteren?
Wijze man deze Frank.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet van je hart geen moordkuil maken, zeggen ze weleens. Soms iets te letterlijk opgevat.
Hermann's hol daarentegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet gevolgd.
En ik vind het nogal een een gewaagde uitspraak om te zeggen dat ze m'n hol in kunnen, zoveel ruimte is er niet.
Hoe kom je er bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij een Maori toevallig?
Waren die anderen wel erg sloomquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan goed zwemmen ja. Van die tien miljoen zaadcellen zwom ik het snelste.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet gevolgd.
En ik vind het nogal een een gewaagde uitspraak om te zeggen dat ze m'n hol in kunnen, zoveel ruimte is er niet.
Had ik maar iets meer m'n best gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:06 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 12 februari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 344 HPLC
02. 327 NoelGallagher
Klik hier voor meer stats
Zit vol met handdoeken en mexicanosquote:
wat scheurt moet je naaienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Ik heb gewoon 1000 posts in drie dagen. Hopelijk valt er morgen een dakpan op mijn rechterhandquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ik maar iets meer m'n best gedaan![]()
Wat een kutnamenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
Ah, scheelt wel weer opvouwenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit vol met handdoeken en mexicanos
Ik heet Alexandraquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
Mooie naam.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heet Alexandra
Maat verder mag je echt geen kritiek hebben op mijn namen zeg.
Fok jij buiten dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1000 posts in drie dagen. Hopelijk valt er morgen een dakpan op mijn rechterhand
Daar heb je twee punten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie naam.
Ik bepaal zelf wel of ik ergens kritiek op heb.
Het is dan wel het internet, dus je kunt hoop met een korrel zout nemen, maar iemand zal maar iets vertellen en vervolgens zegt de ander heel droog 'wat een kutnamen'.quote:
Supermarkten bezorgen tegenwoordig hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, moet boodschappen doen, dus ik heb hoop
Ook zo'n mooie:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Ja, dat is er ook zo'n een ja.
Sinds wanneer? #ettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Supermarkten bezorgen tegenwoordig he
Engelse namen zijn dan ook mooier dan Nederlandse namen. Dat is wel een dingetje, Engelse namen worden altijd kut uitgesproken door leraren/docenten. "Is het Jessie of Jazzy?"quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:27 schreef HPLC het volgende:
Je kan wel zien dat Jimmy docent Engels is
Sinds best wel langquote:
Dit is een online forum, dat lijkt me niet de plek voor etiquette.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jimmy weet heel veel - soms ik leer ik weleens wat van 'm - maar hoffelijkheid en manieren. Mwah, daarvoor zou ik bij een ander in de leer gaan.
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Engelse namen zijn dan ook mooier dan Nederlandse namen. Dat is wel een dingetje, Engelse namen worden altijd kut uitgesproken door leraren/docenten. "Is het Jessie of Jazzy?"
haters gonna hatequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Mannen die een lijstje maken voor kindernamen.
Ik kende daar nog eentje van. Ben ik verdomme vergeten. Kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook zo'n mooie:
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Echt goed gereedschap heeft geen afdakje nodig
Dit ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Mannen die een lijstje maken voor kindernamen.
Dan is het in ieder geval niet Hans. Dat is wel een pluspunt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit ook.
Kwam ik steeds met namen, zegt die hork "Ja uhhhh, we hebben nog zes maanden hoor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |