Ja, af en toe, niet meer zoveel als vroeger tho.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben allang gestopt tho
Speel jij nog?
Gewoon goed trainenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.
NBAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, af en toe, niet meer zoveel als vroeger tho.
bwin
7, watquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil eerst 2 jongens, dan 2 meisjes en dan maakt het me niet meer uit.
7 in totaal, zie voor de namen een ander topique.
Gewoon aan de uiers trekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet iemand nou hoe dat werkt met die milk? Dat schijn je te kunnen unlocken maar zie er niks over.
Nee, liever een cliffhanger en dan in de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebracht
Sommige mensen reageren niet zo leuk als mijn neefje naar ze toegaat.. Ik vind dat lastig, want dan zie ik ze droog doen en ddan denk ik hallloooo je kan ook gewoon even glimlachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja... Vind die kleintjes altijd wel leuk. Van de week ook, ging ik naar de binnenstad en dan neem ik altijd de metro. Zo'n kleintje aan het janken en iedere keer als ik 'm aankeek begon 'ie te lachen. Op een gegeven moment pakte 'ie mijn neus beet en mijn oren. Dat vind ik dan wel weer leuk. Maar ja, het worden ook pubers he.
JAAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie nog weten hoe het gesprek is afgelopen? Nu ik jullie toch in de sensatie heb gebracht
7 lijkt me een mooi aantal, uiteraard blijft de vrouw thuis om ze op te voeden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
7, wathoe kom je nu al op namen ik weet het nog niet
ik wil eigenlijk maximaal twee kinders.
ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Doe je veel zie ik...hmm een keer verkennen.quote:
Tss hoezoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:05 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als ze op jou gaat lijken word het zeker zo'n losbol
Graagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zet het door..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Haha ik weet hoe je eruit ziet nuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Zehma highclass.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tss hoezonee beter gaat ze niet op mij lijken qua eetgewoonten want als baby lustte ik enorm weinig. Ik moest per se nutrilon hebben
Uh nee ik dump ze bij oma&opa, wil wel carrière maken en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
7 lijkt me een mooi aantal, uiteraard blijft de vrouw thuis om ze op te voeden.
Lol, vrouwen en carriere makenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uh nee ik dump ze bij oma&opa, wil wel carrière maken en zo.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)