Wejema shi pedagogisch verantwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.
Soow jij bent echt een kutjuf zegquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.
Het is wel een stuk intensiever dan kleurplaten neerleggen voor kinderen op de basisschool. Maar goed, ik hoor over een paar jaar wel hoe je het vindt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.
Het maakt je helemaal KAPOTquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.
ras el dile3quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MeloenenhoofdDa's toch razdileh oid?
@Crip =$
kleuters zijn ergerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel een stuk intensiever dan kleurplaten neerleggen voor kinderen op de basisschool. Maar goed, ik hoor over een paar jaar wel hoe je het vindt.
Nou, dat is wat overdreven maar het is fucking intensief en druk. Ik gaf op woensdag 5 uur les en dan ben ik best moe hoor.quote:
haaat jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je Vocaroo doen? Mag ook in dm hoor =$
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.quote:
HAHA echt wel dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.
14 jaar is wel zo'n leeftijd dat ze écht vervelend gaan worden. Wens je veel sterkte ermee jimbo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.
HAHAHAH dit doen ze al kki dramatisch vanaf het moment dat ze kunnen lopen. Weet niet wat je lultquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan
Oke. Kleuters lijkt me niks, die pissen in hun broek en smeren snot aan je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHA echt wel dat ze dat doen.
nee ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je Vocaroo doen? Mag ook in dm hoor =$
what happend.quote:
Oke Crip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAH dit doen ze al kki dramatisch vanaf het moment dat ze kunnen lopen. Weet niet wat je lult
Tx.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
14 jaar is wel zo'n leeftijd dat ze écht vervelend gaan worden. Wens je veel sterkte ermee jimbo.
Ben best lief hoor, ze weten gewoon dat ze niet met mij moeten fucken (insert thuglife). Heb duidelijke grenzen waar ze zich van bewust zijn. Beter meteen duidelijkheid dan een kind teveel speling geven waardoor ze het uittesten etc erg blijven doen en je niet srs nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Soow jij bent echt een kutjuf zeg
doe googlen dnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou zeg, was oprecht benieuwd.
he broederquote:
stemmingswisseleen :$quote:
mixed feelingsquote:
just nottin speciaaaaaaaaaaalquote:
Basisschoolkinderen lijken mij ook makkelijker dan pubers, pubers hebben altijd wel een weerwoord en die straf je niet zo makkelijk. Kindjes van 7/8 die stout zijn zet je even op de gang of in de hoekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke. Kleuters lijkt me niks, die pissen in hun broek en smeren snot aan je.
Mijn lichaam is achteruit gegaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Goede nieuws is iig dat je me daarvoor dus blijkbaar niet haatte.
Dat is wel zo ja, ze vinden het altijd oneerlijk als ze straf krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Basisschoolkinderen lijken mij ook makkelijker dan pubers, pubers hebben altijd wel een weerwoord en die straf je niet zo makkelijk. Kindjes van 7/8 die stout zijn zet je even op de gang of in de hoek
Wat broeder nerd? Neuk jij met je broers danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
he broeder
[..]
stemmingswisseleen :$
[..]
mixed feelings
[..]
just nottin speciaaaaaaaaaaal
Ook al aan het vreten geslagen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn lichaam is achteruit gegaan
Heerlijke videos vind ik datquote:
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoekenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Basisschoolkinderen lijken mij ook makkelijker dan pubers, pubers hebben altijd wel een weerwoord en die straf je niet zo makkelijk. Kindjes van 7/8 die stout zijn zet je even op de gang of in de hoek
spiermassa verloren zei een jongen :Squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook al aan het vreten geslagen?
De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoeken
Zie je hoe die sukkel met die krokodillen eerst stttttttttttt doet en dan er pas achterkomt waarom al die mensen zo schreeuwen.quote:
Kom proteïne en eiwitten etenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
spiermassa verloren zei een jongen :S
Welke minuut?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie je hoe die sukkel met die krokodillen eerst stttttttttttt doet en dan er pas achterkomt waarom al die mensen zo schreeuwen.
Hell no dat Che ooit zingtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Crip het volgende:
che wist je nog dat je dit voor mij had gezongen op tc
Doe eens beschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn lichaam is achteruit gegaan
Snap ik wel, grenzen aangeven is het belangrijkstequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben best lief hoor, ze weten gewoon dat ze niet met mij moeten fucken (insert thuglife). Heb duidelijke grenzen waar ze zich van bewust zijn. Beter meteen duidelijkheid dan een kind teveel speling geven waardoor ze het uittesten etc erg blijven doen en je niet srs nemen.
Doe het uit liefde.:@
Ik hoopte dat haar bh los zou schieten.quote:
Hoe staat het leven er verder voor, jongedame?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
spiermassa verloren zei een jongen :S
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogicaquote:
lieg nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
deed ik. Hij zegt dat je liegt.
ooh alleen zo kan je je hart winnenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Crip het volgende:
che wist je nog dat je dit voor mij had gezongen op tc
Voor het eerst sinds tijden weer eens met KlapMongo eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
Poort van de hel eindelijk geslooptwat
zou dat de ultieme oplossing zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom proteïne en eiwitten eten.
jongen zei slapper/minder strak gewordenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogica
ja je was echt in gekke bui ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt
was beetje dronken toen ook
donker frank!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe staat het leven er verder voor, jongedame?
Daar kun je de zwaartekracht de schuld van geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jongen zei slapper/minder strak geworden!
Hahahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zat gewoon achterstevoren in de trein, toen is d'r lichaam achteruit gegaan. #Meloewalogica
wrm doen hollanders dit nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Terug van een kringverjaardag, man man man, wat een treurnis
Rempje!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
Ben blij dat je het hebt overleefdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
heheh iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden weer eens met KlapMongo eens
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom strooi je eigk met shit die niet gebeurd is?
Françoisquote:
ripquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
op mijn 23e al?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar kun je de zwaartekracht de schuld van geven.
Jeetje. Iets vrolijker. Vergelijk het met een frisse, doch in het zonnetje warme lentedag.quote:
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
eerder had je gewoon docenten hoor, die straalden ook uit dat ze docent waren. Als je geen gezag kan uitstralen moet je een ander beroep gaan zoeken
Ies koltoer!quote:
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben blij dat je het hebt overleefd
Als een klas echt niet wil is er geen docent die daar wat aan kan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houden
Ga je niet hakken vanavond?
Laat gaan johquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheid
Als je dat helpt in jouw fantasie wereldje vind ik dat ok, maar het is zo raar om Che dan aan te kijken en hij ook weer doet van: geen idee waarom ze zo praat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent altijd degene die onwaarheden over che verspreid ik spit alleen de waarheid
Ow bitch doe niet zo schijnheiligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
die stimo is gwn hater
ja vgm zit die fitbit van haar te strak om haar pols waardoor haarbloed niet meer goed circuleertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
die stimo is gwn hater
Wat kinderachtig ditquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat gaan joh
die stimo is gwn hater
haha vanavond niet nee. 26 maart pas weer @ Mastersquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik irriteerde me altijd aan docenten die de klas niet in bedwang konden houden
Ga je niet hakken vanavond?
Dat is vast de reden dat jij niet meer helder denkt, maar in jouw geval zal het vast een kledingstuk zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vgm zit die fitbit van haar te strak om haar pols waardoor haarbloed niet meer goed circuleert
che is gewoon nu met mij op skype hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je dat helpt in jouw fantasie wereldje vind ik dat ok, maar het is zo raar om Che dan aan te kijken en hij ook weer doet van: geen idee waarom ze zo praat.
Gezellig toch, in een kringetje zitten met blokjes kaas op tafelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noem het alsjeblieft geen cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |