Wejema shi pedagogisch verantwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.
Soow jij bent echt een kutjuf zegquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben echt een bitch vaker, heb echt geen zin in hoofdpijn. Heb elke middag prinsessen tekeningen klaar liggen voor de snotneus die stoer denkt te doen. Endan bijna huilen omdat ie Elsa van Frozen moet kleuren als 11 jarig jongetje.
Het is wel een stuk intensiever dan kleurplaten neerleggen voor kinderen op de basisschool. Maar goed, ik hoor over een paar jaar wel hoe je het vindt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.
Het maakt je helemaal KAPOTquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet alsof werken met pubers het meest intensieve is.
ras el dile3quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MeloenenhoofdDa's toch razdileh oid?
@Crip =$
kleuters zijn ergerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel een stuk intensiever dan kleurplaten neerleggen voor kinderen op de basisschool. Maar goed, ik hoor over een paar jaar wel hoe je het vindt.
Nou, dat is wat overdreven maar het is fucking intensief en druk. Ik gaf op woensdag 5 uur les en dan ben ik best moe hoor.quote:
haaat jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je Vocaroo doen? Mag ook in dm hoor =$
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.quote:
HAHA echt wel dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.
14 jaar is wel zo'n leeftijd dat ze écht vervelend gaan worden. Wens je veel sterkte ermee jimbo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan, pubers wel. Maar goed, ik heb geen ervaring met kleuters.
HAHAHAH dit doen ze al kki dramatisch vanaf het moment dat ze kunnen lopen. Weet niet wat je lultquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kleuters gaan niet bewust testen hoever ze kunnen gaan
Oke. Kleuters lijkt me niks, die pissen in hun broek en smeren snot aan je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAHA echt wel dat ze dat doen.
nee ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je Vocaroo doen? Mag ook in dm hoor =$
what happend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |