dat is ook het enige leukequote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat is kotsmisselijkmakend.
Ik bedoel de fase in het begin waarin je elkaar aftast.
Heb dat laatste vaak met foksters.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is ook het enige leuke
daarna afkappen
Oh, we zitten alweer een stukje verder. 13 en 14 jaar. Jaja, dat zijn moeilijke leeftijden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee basis als niveau. VMBO dus, jaar 1 en 2.
jezus, dat lijkt me een helquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee basis als niveau. VMBO dus, jaar 1 en 2.
Sjezus, denk ik doe dit wel ff. Gaat volgens mij oneindig doorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
'Makkelijkste' is 1/50/100/200?... van elke soort. Maar ja duurt wel even met dit tempo
nee na het aftasten komt het betasten, dat is al leukerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is ook het enige leuke
daarna afkappen
Elkaar energie voelen en alleen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Best wel ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, we zitten alweer een stukje verder. 13 en 14 jaar. Jaja, dat zijn moeilijke leeftijden.
Heh.quote:
Nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het heel anders lesgeven is dan bijv. 5 havo of 6 vwo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel ja.
[..]
Heh.
Ben wel fucking moe na een dag.
Je wil niet weten hoeveel dagen ik kwijt was bij versie 1quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sjezus, denk ik doe dit wel ff. Gaat volgens mij oneindig door.
dit jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
Ik snap ineens waarom JD hier zijn frustraties komt afreagerenVolgens mij is het al een geslaagde les als je 5 minuten wat kan vertellen
komt omdat hij geen ballen heeftquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
Ik snap ineens waarom JD hier zijn frustraties komt afreagerenVolgens mij is het al een geslaagde les als je 5 minuten wat kan vertellen
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het heel anders lesgeven is dan bijv. 5 havo of 6 vwo.
Dit gaan we doen, toch nog 2½ week vrij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel dagen ik kwijt was bij versie 1
Echt nachten aan laten staan...
Onzin hoor. Jimmy is een beetje als kokosnoot. Buitenkant hard en harig, maar van binnen stiekem zoet en zacht.quote:
ayyyyyquote:Ze kan roken, drinken, uitgaan, liefhebben en alsnog een hoofddoek dragen.
Wat een flikker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:27 schreef Montelly het volgende:
https://www.oneworld.nl/b(...)slima-bij-te-schaven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k zie een filmpje voorbijkomen van twee bedekte moslima’s. Het is een leuk en vrolijk filmpje, waarbij de meiden dansen op een reggaeliedje. Meteen na het filmpje zie ik een jongen in een keuken staan. “Ik krijg diabetes van jullie, ga de keuken in! Doe normaal!”, roept hij meerdere malen in zijn telefoon. Honderden likes krijgt hij hiervoor. Onder de likes zie ik verschillende reacties op deze jongen en de meiden: 'Deze jongen is hilárisch. Nee, maar echt, deze meiden moeten wel beter weten. Zo gedraag je je toch niet. Je hebt verdomme een hoofddoek op, gedraag je daarnaar. Echte sletten. Hij zegt waar het op staat. Dit gaan ze vast niet weer doen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |