Verschrikkelijk ja. Bij vrouwen lijkt het altijd of je precies het omgekeerde moet doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad in de eerste klas, keiharde vernedering waar ik nog steeds een trauma van heb.
Ja, dat is heel anders. Zou ik niet kunnen. Kan namelijk om alles wel lachen van die kleine sodemieters.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Ik moest dit jaar klas 1 en 2 basis lesgeven...
Ah eindelijk, thnx. Heb 160%. Heb maar 40 achievements nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat onder Achievements in Stats
Alleen eentje staan voor morgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil je nou of niet
Wat maak je zo'n drama van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Heracles - AZ was wel leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben verplicht voetbal aan het kijken doordat zenders raar doen kutziggo. Wie the fuck voetballen er, WIL - GRA ?
willem 2 - de graafschapquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben verplicht voetbal aan het kijken doordat zenders raar doen kutziggo. Wie the fuck voetballen er, WIL - GRA ?
Hmm Eredivisie. Is beetje zoals roulette. Bal moet maar net goed vallenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen eentje staan voor morgen.
[ afbeelding ]
Ja dat moest ik aan het begin ook, ik was ook te soft eerst. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen want het zijn echt lieve kinderen, al kunnen ze ook strontvervelend zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is heel anders. Zou ik niet kunnen. Kan namelijk om alles wel lachen van die kleine sodemieters.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm Eredivisie. Is beetje zoals roulette. Bal moet maar net goed vallen
Willem van Oranje en Graaf Draculaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
'Makkelijkste' is 1/50/100/200?... van elke soort. Maar ja duurt wel even met dit tempoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah eindelijk, thnx. Heb 160%. Heb maar 40 achievements nog').
Ah thnksquote:
Niet gekekenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heracles - AZ was wel leuk.
Een meester op een basisschool. Dat had ik trouwens nooit achter je gezocht. Zo'n beetje het laatste wat ik zou denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat moest ik aan het begin ook, ik was ook te soft eerst. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen want het zijn echt lieve kinderen, al kunnen ze ook strontvervelend zijn
welke klas geef jij les eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat moest ik aan het begin ook, ik was ook te soft eerst. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen want het zijn echt lieve kinderen, al kunnen ze ook strontvervelend zijn
Nee, dat is kotsmisselijkmakend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
"askin seni seviyorummm"
"nee canim ben senim seviyoorrruuuuuuum"
Nee basis als niveau. VMBO dus, jaar 1 en 2.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een meester op een basisschool. Dat had ik trouwens nooit achter je gezocht. Zo'n beetje het laatste wat ik zou denken.
Zie mijn voorgaande post.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
welke klas geef jij les eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |