Ja. En dat begint al bij 1 jaar oud hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel duidelijk maken wat wel mag en wat niet mag, voor je het weet nemen ze een loopje met je.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
Waarom post je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Oké dank voor de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
Wil je nou of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
Wat maak je zo'n drama van
Daarom is het ook maar goed dat ik geen ouder ben geworden, want daar ben ik stiekem te soft voor. Zelfde als met dieren. Ik vind het altijd wel best en zeg nooit zo snel ergens wat van. Dat vind ik dan namelijk ook weer zo sneu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet wel duidelijk maken wat wel mag en wat niet mag, voor je het weet nemen ze een loopje met je.
Zo, nou nou. Wat een geboren charmeurs op die opleiding van jou. Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Staat onder Achievements in Statsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Milk
Je bent toch docent? Dan moet je dat wel kunnen. Of breken ze bij jou de boel af en zit jij er lekker rustig bij te lachen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom is het ook maar goed dat ik geen ouder ben geworden, want daar ben ik stiekem te soft voor. Zelfde als met dieren. Ik vind het altijd wel best en zeg nooit zo snel ergens wat van. Dat vind ik dan namelijk ook weer zo sneu.
Vind het eerder sneu. Doet me denken aan hoe ik altijd hopeloos verliefd kon zijn op met name de basisschool. En maar huilen als ik thuis kwam.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was grappig. Maar dat heb jij gemist swa
Hebben we een apart vak voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, nou nou. Wat een geboren charmeurs op die opleiding van jou. Jeetje.
Heb ik ook een keer gehad in de eerste klas, keiharde vernedering waar ik nog steeds een trauma van heb.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vind het eerder sneu. Doet me denken aan hoe ik altijd hopeloos verliefd kon zijn op met name de basisschool. En maar huilen als ik thuis kwam.
Hoezo doet dat jou hieraan denken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vind het eerder sneu. Doet me denken aan hoe ik altijd hopeloos verliefd kon zijn op met name de basisschool. En maar huilen als ik thuis kwam.
Ik gaf de bovenbouw les en de laatste jaren op de universiteit. Dan heb je met geheel andere dingen te maken en zijn het niet echt kleine kinderen meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent toch docent? Dan moet je dat wel kunnen. Of breken ze bij jou de boel af en zit jij er lekker rustig bij te lachen?
smoothquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent wel knap hoor, leuke meid.
Als je een keer wilt eten dan DM je maar.
Oh dat scheelt. Ik moest dit jaar klas 1 en 2 basis lesgeven...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gaf de bovenbouw les en de laatste jaren op de universiteit. Dan heb je met geheel andere dingen te maken en zijn het niet echt kleine kinderen meer.
Maar als ik inderdaad een kleuterklas zou moeten lesgeven dan breken ze de boel af ja.
Ik heb zo'n idee dat die knul niet met heel hoge cijfers geslaagd is voor dat vak.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo doet dat jou hieraan denken?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo doet dat jou hieraan denken?
je bent leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor de moeite.
je bent leuk
je bent knap..
damn...Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |