Het is hier in het noorden 2 graden en het gaat morgen sneeuwenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.
Dat zag ik wat laterquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
vind je jimmy vaak een tering mongool ja?
TR gemaakt.
Je hebt geen flauw idee wat mijn mening daarover is. Je denkt dat je dat weet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken jouw mening over zwarten, over allochtonen, over vluchtelingen. En die is zum kotsen voor mij.
Ah. Jij mag wel persoonlijk worden, maar anderen niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.
quote:
noem maar wat namen, bevestig ik wel of ik ze dig of nietquote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou je ook van gewone punk of alleen pop punk?
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is hier in het noorden 2 graden en het gaat morgen sneeuwen
ik woon ook aan zee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Blinkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blink182
Sum41
Green day
Crowded house
Oasis
Spitalfield
Avril lavigne
Zebrahead
Zomaar wat naampjes toch
Heulemaal wel gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.
succes daarmeequote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, wil mijn vakgebied schoonhouden van junks
Nou, dan kunnen misschien een keertje gaan skinny dippen, wat dacht je daarvan?quote:
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Jij mag wel persoonlijk worden, maar anderen niet.
rt blink is bazenbandquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blink
Avril Lavigne (haha hij kon hier zo mooi) vind ik dan weer mehh. Misschien omdat ik alleen 3 van die bekende nummers ken
Reageer je ook zo als een kind in de klas je kki zemmel noemt?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.
Ik bespaar je het. Heb nogal wat vet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen misschien een keertje gaan skinny dippen, wat dacht je daarvan?
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.
Complicated is genotquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blink
Avril Lavigne (haha hij kon hier zo mooi) vind ik dan weer mehh. Misschien omdat ik alleen 3 van die bekende nummers ken
ga weg dan en maak plaats voor dpquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, wil mijn vakgebied schoonhouden van junks
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.
Ik zou maar je mond houden.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Reageer je ook zo als een kind in de klas je kki zemmel noemt?
Jellyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Dat zou je mogen als je mij kende.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.
Waarom moet ik daarvoor bedanken?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |