Ik verwijs je naar mijn bericht aan Stimo.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.
Zoveel geld heb ik nog nooit gehad, dus neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je 600 euro wint en vervolgens binnen 3 uur het weer verliest om het 30 min later weer terug te winnen + 60 euro extra
Hoe ga jij les geven als jouw grammatica al niet eens normaal is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als je me op een idiote manier gaat beschuldigen van racisme en dit koppelt aan mijn dagelijks leven. Je kent mij niet, je weet niet hoe ik ben in de klas, je weet blijkbaar niet eens dat ik absoluut niet racistisch ben. Dan is het beter dat je je lekker met jezelf bemoeit.
Inb4 mad want dat word ik van domme mensen zoals stimo inderdaad wel.
winst maken met toto...quote:Op zondag 14 februari 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wrm zo'n slecht beeld over mij
Bam. ib4 rantquote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.
Wat ben je ook een vals en stompzinnig kreng. Bah.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent een racist eerste klasse. Ik vind het afschuwelijk dat dat soort mensen op een vmbo school les moeten geven.
mooi toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok
Ging elk jaar wel heen eigenlijk, meer omdat ik toen met mensen omging die dan ineens wel naar een feest gingen
Merk je wel degelijk. Eerste dag dat ik een hoofddoek droeg nam een docente mij apart om met afschuw te vragen of ik gedwongen werd of mishandeld thuis want vrijwillig is natuurlijk geen optie. En dan na duidelijk hebben gemaakt waarom alsnog achter mijn rug om zulke dingen navragen bij andere klasgenootjes maar in je gezicht poeslief doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uiten![]()
Vliegt ie er meteen uit
ja dat snap ik toch ook wel gvd het was een grapjequote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
unibet, bwin, WilliamHill, whatever
Goh, je maakt mijn punt echt zo duidelijk. types als jij kunnen geen docent zijn op een vmbo school.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ben je ook een vals en stompzinnig kreng. Bah.
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat snap ik toch ook wel gvd het was een grapje
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
Ik ben serieus gewoon geshockeerd dat jij les gaat geven.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
Dit is gewoon smerig.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
Ha, de herrieschopper is er ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
Overdrijven is ook een vak. Een geintje moet kunnen toch..quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben serieus gewoon geshockeerd dat jij les gaat geven.
niet pretentieus genoeg voor jou denk ikquote:
tja. Geeft jou wel weer gelijk in jouw vooroordelen. Graag gedaan, hoor.quote:
Je moet zijn mening eerst kennen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef Parawan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Een geintje moet kunnen toch..
Die ken jij blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet zijn mening eerst kennen.
blink182quote:
kom op man, het is FOK! Je staat voor de klas toch ook niet zo te janken als een leerling niet wil luisteren mag ik hopen?quote:
Je hebt geen ruggengraat om wat te doen met feedback zelfs als het op een nette manier wordt gebracht. Hoop niet dat je zo afgesloten bent voor de meningen van je studenten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
laat een scheet dan krijg je het heet hihahoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevries gvd thermostaat zegt dat het 20 graden is maar radiator is IJSKOUD WAT IS DIT
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevries gvd thermostaat zegt dat het 20 graden is maar radiator is IJSKOUD WAT IS DIT
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar achquote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
vind jimmy vaak een teringmongool hier maar denk dat ie best een goede docent is, hij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen hoe hij les moet geven. goed, een vak als maatschappijleer zou wss niks voor hem zijn, maar boeie
Poe poe, meneer heeft een mening hoor. Laten we met zijn alle gaan huilenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet zijn mening eerst kennen.
begrijpelijk welquote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar ach
Dit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
maar denk dat ie best een goede docent is, hij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen hoe hij les moet geven. goed, een vak als maatschappijleer zou wss niks voor hem zijn, maar boeie
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt geen ruggengraat om wat te doen met feedback zelfs als het op een nette manier wordt gebracht. Hoop niet dat je zo afgesloten bent voor de meningen van je studenten.
eerlijk, wil dit best zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar ach
Waarom moet ik hierom lachen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
laat een scheet dan krijg je het heet hihaho
hou je ook van gewone punk of alleen pop punk?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blink182
Sum41
Green day
Crowded house
Oasis
Spitalfield
Avril lavigne
Zebrahead
Zomaar wat naampjes toch
Ik ken jouw mening over zwarten, over allochtonen, over vluchtelingen. En die is zum kotsen voor mij.quote:
een thermostaat kan niet pratenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is hier in het noorden 2 graden en het gaat morgen sneeuwenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.
Dat zag ik wat laterquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
vind je jimmy vaak een tering mongool ja?
TR gemaakt.
Je hebt geen flauw idee wat mijn mening daarover is. Je denkt dat je dat weet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken jouw mening over zwarten, over allochtonen, over vluchtelingen. En die is zum kotsen voor mij.
Ah. Jij mag wel persoonlijk worden, maar anderen niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.
quote:
noem maar wat namen, bevestig ik wel of ik ze dig of nietquote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou je ook van gewone punk of alleen pop punk?
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is hier in het noorden 2 graden en het gaat morgen sneeuwen
ik woon ook aan zee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Blinkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blink182
Sum41
Green day
Crowded house
Oasis
Spitalfield
Avril lavigne
Zebrahead
Zomaar wat naampjes toch
Heulemaal wel gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.
succes daarmeequote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, wil mijn vakgebied schoonhouden van junks
Nou, dan kunnen misschien een keertje gaan skinny dippen, wat dacht je daarvan?quote:
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Jij mag wel persoonlijk worden, maar anderen niet.
rt blink is bazenbandquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blink
Avril Lavigne (haha hij kon hier zo mooi) vind ik dan weer mehh. Misschien omdat ik alleen 3 van die bekende nummers ken
Reageer je ook zo als een kind in de klas je kki zemmel noemt?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.
Ik bespaar je het. Heb nogal wat vet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen misschien een keertje gaan skinny dippen, wat dacht je daarvan?
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.
Complicated is genotquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Blink
Avril Lavigne (haha hij kon hier zo mooi) vind ik dan weer mehh. Misschien omdat ik alleen 3 van die bekende nummers ken
ga weg dan en maak plaats voor dpquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, wil mijn vakgebied schoonhouden van junks
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik gewoon normaal wat vertel over mijn opleiding en mijn toekomstig beroep, en dat jij daar zo smerig met idiote beschuldigingen op inhaakt. Echt dieptriest.
Ik zou maar je mond houden.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Reageer je ook zo als een kind in de klas je kki zemmel noemt?
Jellyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Dat zou je mogen als je mij kende.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.
Waarom moet ik daarvoor bedanken?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvd
Sneeuw vind ik altijd zo vervelend als het van die dooiende bruine vieze drab wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jelly![]()
Vind sneeuw niet zo erg maar ben de kou nu wel echt zat, kan niet wachten op de zomer
pegida op je dakquote:
sinds wnnr ben ik mad, heb je wat zinnigs gezegd tegen me danquote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je weer mad omdat ik je net streng toegesproken heb?
ja weenie vond het wel aardig voor mijn doenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarvoor bedanken?
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je weer mad omdat ik je net streng toegesproken heb?
Gelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Toto
Wat denk je van
Excelsior - ADO
NEC - PSV?
dinosaur jrquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
noem maar wat namen, bevestig ik wel of ik ze dig of niet
maar ff zonder gekheid, de oplossing is zo simpel. De thermostaat op een hogere temperatuur zettenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh kut dan is er dus een geest
Heb wat op laatste 2 matches staan ja, eigenlijk funbetquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk
PSV winst
13.00 Arsenal - Leicester (4.75 op leicester, niet slecht)
17.15 Man City - Tottenham
Genot
dinosaur jr is toch geen punkbandquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dinosaur jr
minor threat
black flag
bad brains
Ik ken alle vier niet dus ik faalquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dinosaur jr
minor threat
black flag
bad brains
Tottenham gelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wat op laatste 2 matches staan ja, eigenlijk funbet
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken alle vier niet dus ik faal
Maar ga ze zo effe youtuben
Ik vind het echt triest dat je niet in ziet dat dit belachelijk gedrag is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als ik dat niet doe?
Hey WCHquote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind onze Jimbo echt een geweldig figuur. Denk dat het een boel scheelt als je zijn reacties soms eens leest en het eventjes laat rusten. Hij komt op het eerste gezicht wat bot en rot over, maar die jongen kraamt echt geen onzin uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |