Neuh, daar hoef je in de onderbouw niet mee aan te komen, maar dat doet hij ook niet denk ik. Maar het is duidelijk dat zijn interesses daar wel liggen, dus ik was slechts benieuwd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hij die shit hetzelfde behandelt als hier denk ik niet dat dat lang goed gaat tbh
Je lijkt mij niet objectief genoeg om allochtonen niet te benadelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja want ik weet niet hoe ik me moet gedragen in de functie als docent idd.
Pas dat eerst maar op jezelf toe, voordat je mij de maat denkt te moeten nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Jimmy het gewoon op een objectieve les moet houden waar zijn mening zo ver mogelijk vandaan blijft
ben je madquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pas dat eerst maar op jezelf toe, voordat je mij de maat denkt te moeten nemen.
Schiet toch opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet objectief genoeg om allochtonen niet te benadelen.
niet meteen zo serieus a zemmelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja want ik weet niet hoe ik me moet gedragen in de functie als docent idd.
Neu maar je bent een beetje vervelend. Beter hou je je mond over dingen waar je niks mee te maken hebt.quote:
Hoe kun je zeker weten of een docent je niet mag vanwege je afkomst of vanwege je gedragquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
zou het echt erg vinden om les te krijgen van zo een rascist zonder s
okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Jimmy het gewoon op een objectieve les moet houden waar zijn mening zo ver mogelijk vandaan blijft
MADquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu maar je bent een beetje vervelend. Beter hou je je mond over dingen waar je niks mee te maken hebt.
Godver... ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja je bent een racist en die blinken niet uit in hun mening op een normale manier te geven
Dat voel je welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:59 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hoe kun je zeker weten of een docent je niet mag vanwege je afkomst of vanwege je gedrag
KLB / Salmannassar overledenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet meteen zo serieus a zemmel
maar aangezien je vmbo-basis geregeld krijgt zal dat wel goed zitten idd
Was het een grapje van je dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godver, ben je echt zo maddddd?
ja had t al gehoordquote:
Ah okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja en wat is daar mis mee?
Voor het 21e jaar trouwens
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uitenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godver, ben je echt zo maddddd?
Oke, je bent dus echt zo dom. Duidelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het echt afschuwelijk vinden om les te krijgen van iemand met jouw denkbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |