Dit is gewoon smerig.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
Ha, de herrieschopper is er ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
Overdrijven is ook een vak. Een geintje moet kunnen toch..quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben serieus gewoon geshockeerd dat jij les gaat geven.
niet pretentieus genoeg voor jou denk ikquote:
tja. Geeft jou wel weer gelijk in jouw vooroordelen. Graag gedaan, hoor.quote:
Je moet zijn mening eerst kennen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef Parawan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Een geintje moet kunnen toch..
Die ken jij blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet zijn mening eerst kennen.
blink182quote:
kom op man, het is FOK! Je staat voor de klas toch ook niet zo te janken als een leerling niet wil luisteren mag ik hopen?quote:
Je hebt geen ruggengraat om wat te doen met feedback zelfs als het op een nette manier wordt gebracht. Hoop niet dat je zo afgesloten bent voor de meningen van je studenten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
laat een scheet dan krijg je het heet hihahoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevries gvd thermostaat zegt dat het 20 graden is maar radiator is IJSKOUD WAT IS DIT
Het raam staat in mijn werkkamer gewoon open. Het is helemaal niet koud.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bevries gvd thermostaat zegt dat het 20 graden is maar radiator is IJSKOUD WAT IS DIT
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar achquote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
vind jimmy vaak een teringmongool hier maar denk dat ie best een goede docent is, hij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen hoe hij les moet geven. goed, een vak als maatschappijleer zou wss niks voor hem zijn, maar boeie
Poe poe, meneer heeft een mening hoor. Laten we met zijn alle gaan huilenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet zijn mening eerst kennen.
begrijpelijk welquote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar ach
Dit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
maar denk dat ie best een goede docent is, hij lijkt me intelligent genoeg om te begrijpen hoe hij les moet geven. goed, een vak als maatschappijleer zou wss niks voor hem zijn, maar boeie
Van jou had ik deze geniepige persoonlijke aanval ook niet verwacht. Goed, nu weet ik ook wat voor figuur je bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt geen ruggengraat om wat te doen met feedback zelfs als het op een nette manier wordt gebracht. Hoop niet dat je zo afgesloten bent voor de meningen van je studenten.
eerlijk, wil dit best zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tsja ik zou jou ook liever niet als laborant zien maar ach
Waarom moet ik hierom lachen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
laat een scheet dan krijg je het heet hihaho
hou je ook van gewone punk of alleen pop punk?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
blink182
Sum41
Green day
Crowded house
Oasis
Spitalfield
Avril lavigne
Zebrahead
Zomaar wat naampjes toch
Ik ken jouw mening over zwarten, over allochtonen, over vluchtelingen. En die is zum kotsen voor mij.quote:
een thermostaat kan niet pratenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |