Ik verwijs je naar mijn bericht aan Stimo.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.
Zoveel geld heb ik nog nooit gehad, dus neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je 600 euro wint en vervolgens binnen 3 uur het weer verliest om het 30 min later weer terug te winnen + 60 euro extra
Hoe ga jij les geven als jouw grammatica al niet eens normaal is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als je me op een idiote manier gaat beschuldigen van racisme en dit koppelt aan mijn dagelijks leven. Je kent mij niet, je weet niet hoe ik ben in de klas, je weet blijkbaar niet eens dat ik absoluut niet racistisch ben. Dan is het beter dat je je lekker met jezelf bemoeit.
Inb4 mad want dat word ik van domme mensen zoals stimo inderdaad wel.
winst maken met toto...quote:Op zondag 14 februari 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wrm zo'n slecht beeld over mij
Bam. ib4 rantquote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.
Wat ben je ook een vals en stompzinnig kreng. Bah.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:05 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent een racist eerste klasse. Ik vind het afschuwelijk dat dat soort mensen op een vmbo school les moeten geven.
mooi toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok
Ging elk jaar wel heen eigenlijk, meer omdat ik toen met mensen omging die dan ineens wel naar een feest gingen
Merk je wel degelijk. Eerste dag dat ik een hoofddoek droeg nam een docente mij apart om met afschuw te vragen of ik gedwongen werd of mishandeld thuis want vrijwillig is natuurlijk geen optie. En dan na duidelijk hebben gemaakt waarom alsnog achter mijn rug om zulke dingen navragen bij andere klasgenootjes maar in je gezicht poeslief doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uiten![]()
Vliegt ie er meteen uit
ja dat snap ik toch ook wel gvd het was een grapjequote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
unibet, bwin, WilliamHill, whatever
Goh, je maakt mijn punt echt zo duidelijk. types als jij kunnen geen docent zijn op een vmbo school.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat ben je ook een vals en stompzinnig kreng. Bah.
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat snap ik toch ook wel gvd het was een grapje
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
Ik ben serieus gewoon geshockeerd dat jij les gaat geven.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
Vertel je ook wat over je dagelijks leven hoor, krijg je dit soort valse kutreacties.
Dit is gewoon smerig.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja je kan ook gewoon niet zo happen gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |