Je merkt het wel, hoor. Het hoeft niet gezegd te worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uiten![]()
Vliegt ie er meteen uit
Uiteraard.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Als of zo'n docent zich discriminerend gaat uiten![]()
Vliegt ie er meteen uit
Vind het toch wel jammer eigenlijk. Nog weleens in de DM gehad. Stiekem was het onvermijdelijk, hij haalde na de 50 reeds te zijn gepasseerd nog menig nacht door terwijl hij aan de pep zat, maar toch. Het was echt geen verkeerde.quote:
Goed punt man. Zie idd echt dat je een vmbo leraar bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, je bent dus echt zo dom. Duidelijk.
moet bekennen dat dit eerste keer Masters wordt, maar klassiekers komen altijd wel voorbij. Dat is op ieder feest zoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah okHelemaal niets, heb zelf nog een paar van die albums, ergens rond de 20, maar is al van ruim 10 jaar terug.
Worden sommige nummers zoals Pain till I die, Attack en Demons (om maar wat te noemen) nog steeds braaf elk feest gedraaid?
Ik ook. Enorm aardige kerel, alleen niet altijd even goed te volgen. En idd, helaas was het met die levensstijl slechts een kwestie van tijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind het toch wel jammer eigenlijk. Nog weleens in de DM gehad. Stiekem was het onvermijdelijk, hij haalde na de 50 reeds te zijn gepasseerd nog menig nacht door terwijl hij aan de pep zat, maar toch. Het was echt geen verkeerde.
ik heb dat met kilo'squote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je 600 euro wint en vervolgens binnen 3 uur het weer verliest om het 30 min later weer terug te winnen + 60 euro extra
gvdquote:
Ik hou er niet van als je me op een idiote manier gaat beschuldigen van racisme en dit koppelt aan mijn dagelijks leven. Je kent mij niet, je weet niet hoe ik ben in de klas, je weet blijkbaar niet eens dat ik absoluut niet racistisch ben. Dan is het beter dat je je lekker met jezelf bemoeit.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed punt man. Zie idd echt dat je een vmbo leraar bent.
Vanwaar username Toto? Vast niet vanwege de band?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je 600 euro wint en vervolgens binnen 3 uur het weer verliest om het 30 min later weer terug te winnen + 60 euro extra
Okquote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet bekennen dat dit eerste keer Masters wordt, maar klassiekers komen altijd wel voorbij. Dat is op ieder feest zo
Ik heb gelukkig geen gok verslaving totoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Soms had 'ie van die wanen dan was er echt niets mee te beginnen neequote:Op zondag 14 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook. Enorm aardige kerel, alleen niet altijd even goed te volgen. En idd, helaas was het met die levensstijl slechts een kwestie van tijd.
hij chillt nu in het hiernamaals met de snuifgodenquote:
Aan jouw reacties te zien kun jij niet mensen onderwijzen zonder jouw eigen mening als superieur te zien en daardoor niet open staat voor de meningen van anderen. Verder heb jij veel opvattingen die imo niet thuishoren op een basis/middelbare/etc school waar je elk individu als gelijkwaardig dient te zien ongeacht religie/afkomst/seksualiteit. Dit zorgt ervoor dat je op maatschappelijke/historische vakken de kinderen kan benadelen als het aankomt op hun eigen expressie etc. Je kan hier al geen kritiek hebben op jouw ''waarheden'' laat staan in een klas. Daarom denk ik dat een vak zoals Engels je beter siert.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu maar je bent een beetje vervelend. Beter hou je je mond over dingen waar je niks mee te maken hebt.
Jawelquote:Op zondag 14 februari 2016 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar username Toto? Vast niet vanwege de band?
achter de ramen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben allang blij als ik ooit 30 euro winst maak met toto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |