Jellyquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier aan zee een graadje of 7 geloof ik.
Dat zou je mogen als je mij kende.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mag mijn mening geven over jouw beroep. Raar dat jij dan op zo een manier reageert.
Waarom moet ik daarvoor bedanken?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd dwangmatig reageren op elke reactie en dan niet eens een bedankje voor mijn post gvd
Sneeuw vind ik altijd zo vervelend als het van die dooiende bruine vieze drab wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jelly![]()
Vind sneeuw niet zo erg maar ben de kou nu wel echt zat, kan niet wachten op de zomer
pegida op je dakquote:
sinds wnnr ben ik mad, heb je wat zinnigs gezegd tegen me danquote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je weer mad omdat ik je net streng toegesproken heb?
ja weenie vond het wel aardig voor mijn doenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarvoor bedanken?
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ben je weer mad omdat ik je net streng toegesproken heb?
Gelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Toto
Wat denk je van
Excelsior - ADO
NEC - PSV?
dinosaur jrquote:Op zondag 14 februari 2016 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
noem maar wat namen, bevestig ik wel of ik ze dig of niet
maar ff zonder gekheid, de oplossing is zo simpel. De thermostaat op een hogere temperatuur zettenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh kut dan is er dus een geest
Heb wat op laatste 2 matches staan ja, eigenlijk funbetquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk
PSV winst
13.00 Arsenal - Leicester (4.75 op leicester, niet slecht)
17.15 Man City - Tottenham
Genot
dinosaur jr is toch geen punkbandquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dinosaur jr
minor threat
black flag
bad brains
Ik ken alle vier niet dus ik faalquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dinosaur jr
minor threat
black flag
bad brains
Tottenham gelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wat op laatste 2 matches staan ja, eigenlijk funbet
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken alle vier niet dus ik faal
Maar ga ze zo effe youtuben
Ik vind het echt triest dat je niet in ziet dat dit belachelijk gedrag is.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als ik dat niet doe?
Hey WCHquote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind onze Jimbo echt een geweldig figuur. Denk dat het een boel scheelt als je zijn reacties soms eens leest en het eventjes laat rusten. Hij komt op het eerste gezicht wat bot en rot over, maar die jongen kraamt echt geen onzin uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |